بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خاص ترین واکنش مورینیو به گل پیروزی بخش رم به یوونتوس + عکس

بی تفاوتی عجیب مورینیو به گل رم به یوونتوس

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۹:۳۴
رم ؛ بی تفاوتی عجیب مورینیو به گل رم به یوونتوس

ژوزه مورینیو، سرمربی آاس رم در لحظه به ثمر رسیدن تک گل تیمش مقابل یوونتوس، واکنشی انجام داد که فقط می‌شد از خود او انتظار داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آاس رم موفق شد با نتیجه 1-0 یوونتوس را در حساس ترین بازی هفته بیست و پنجم سری آ شکست دهد. جیانلوکا مانچینی روی پاس برایان کریستانته در دقیقه 53 تک گل این دیدار را به ثمر رساند؛ گلی که ژوزه مورینیو واکنش جالبی به آن داشت.

این مربی 60 ساله پرتغالی به خاطر محرومیت ناشی از درگیری با داور چهارم دیدار هفته بیست و چهارم رم مقابل کرمونزه بازی با یووه را از دست داده بود. با درخواست تجدید نظر باشگاه رم، محرومیت او جهت بررسی بیشتر به صورت موقت لغو شد تا مورینیو را روی نیمکت تیمش در بازی حساس مقابل یوونتوس ببینیم.

حضور این مربی در کنار شاگردانش نتیجه داد و آنها به بردی شیرین مقابل حریفی دست یافتند که در هفته های اخیر نتایج بسیار خوبی کسب کرده و هفت بازی متوالی را بدون شکست پشت سر گذاشته بود. مورینیو همان طور که در کنفرانس مطبوعاتی پیس از بازی سعی کرد خیلی خود را شگفت زده نشان ندهد، به تک گل تیمش نیز خیلی خونسرد و غیرقابل پیش بینی واکنش نشان داد.

مورینیو در هشتمین دقیقه از نیمه دوم قصد به زمین فرستادن تامی آبراهام را به زمین داشت تا نیروی تازه ای به خط حمله تیمش تزریق کند. او در همین حین مشغول یادداشت کردن نکاتی کنار دستیار خود بود که متوجه شوت خطرناک مانچینی شد؛ در این لحظه آبراهام و کل نیمکت رم از فرط شادی به هوا پریدند اما آقای خاص به همان نگاه زیرچشمی بسنده کرد و به یادداشت خود ادامه داد!

سرمربی رم که همواره به رفتارهای خاص مشهور است بی توجه به هیجان دیوانه کننده اطرافش درست بعد از رسیدن به تک گل سه امتیازی این بازی حساس نشان داد که هر لحظه باید منتظر رفتاری خاص از او باشیم.. این واکنش منحصربفرد مورینیو بعد از گل رم خیلی زود مورد توجه کابران شبکه های اجتماعی نیز قرار گرفت که چنین رفتاری را فقط مخصوص او می دانستند.

رم ؛ بی تفاوتی عجیب مورینیو به گل رم به یوونتوس رم ؛ بی تفاوتی عجیب مورینیو به گل رم به یوونتوس رم ؛ بی تفاوتی عجیب مورینیو به گل رم به یوونتوس

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *