بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لحظه شماری 2 تیم لالیگا برای اخراج بارسلونا از لیگ قهرمانان

امیدواری بتیس و ویارئال به کسب سهمیه لیگ قهرمانان در صورت اخراج احتمالی بارسلونا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۲
بارسلونا

هرچند بعید است بارسلونا در اسپانیا به خاطر پرونده نگریرا با محرومیت ورزشی روبه‌رو شود، ولی در اروپا شرایط متفاوت است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هرچند بعید است بارسلونا در اسپانیا به خاطر پرونده نگریرا با محرومیت ورزشی روبه‌رو شود، ولی در اروپا شرایط متفاوت است و دو تیم لالیگایی در رؤیای اخراج بارسا از لیگ قهرمانان اروپا هستند.

به گزارش پارس فوتبال، با شکایت رسمی دادستانی از باشگاه بارسلونا به خاطر پرونده رسوایی داوری و پرداخت 6.6 میلیون یورو در 17 سال به انریکز نگریرا، نایب رئیس سابق کمیته داوران، این قضیه وارد ابعادی تازه‌تر شد. گفته می‌شود رئال مادرید نیز قصد دارد از بارسلونا به صورت جداگانه شکایت کند.

از آنجا که آخرین پرداختی بارسا به نگریرا به سال 2018 مربوط می‌شود، بر اساس قوانین ورزش اسپانیا، این باشگاه مشمول جرایم ورزشی از قبیل سقوط یا کسر امتیاز نخواهد شد، ولی یوفا و فیفا می‌توانند علیه بارسا تشکیل پرونده دهند. یوفا پیش از این باشگاه فنرباغچه را به دلیلی مشابه از رقابت‌های اروپایی در سال 2013 کنار گذاشت و رسانه‌های اسپانیایی ادعا کرده‌اند که یوفا وضعیت بارسا را نیز کاملا تحت نظر گرفته است.

آاس در این رابطه نوشت که احتمال محرومیت بارسا از حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد وجود دارد و در این صورت طبق قوانین، تیم پنجم لالیگا جایگزین بارسا خواهد شد. بارسلونا، رئال مادرید، اتلتیکو و سوسیداد تیم‌های اول تا چهارم جدول لالیگا هستند و در رده‌های بعدی نیز رئال بتیس، ویارئال و رایووایه‌کانو قرار دارند. بعید است رایو در ادامه فصل تهدیدی جدی برای بتیس و ویارئال باشد و در واقع رقابت اصلی برای رتبه‌های پنجم و ششم بین همین دو تیم خواهد بود. هرکدام که پنجم شود، در صورت اخراج بارسا از لیگ قهرمانان، جایگزین این باشگاه خواهد شد.

بارسلونا

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *