بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تاتنهام 0-0 میلان ؛ بازگشت فراموش شدگان به جمع برترین های اروپا

صعود میلان به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان با تساوی برابر تاتنهام در لندن

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ | ۹:۳۲
تاتنهام و میلان

تاتنهام با تساوی بدون گل در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل میلان از دور رقابت‌ها کنار رفت‌.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تاتنهام با تساوی بدون گل در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل میلان از دور رقابت‌ها کنار رفت‌.

به گزارش پارس فوتبال، شاگردان آنتونیو کونته که در دیدار رفت با یک گل از حریف شکست خورده بودند، در دیدار امشب نتوانستند چتدان روی دروازه میلان خطرساز شوند و در نهایت با رضایت دادن به تساوی بدون گل، از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

تاتنهام بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بازیکنان این تیم ابتکار عمل را در دست داشتند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه میلان ایجاد کنند.

بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 18، این میلان بود که روی یک ضربه آزاد، می‌توانست به گل برسد اما ضربه جونیوز مسیاس از کنار دروازه میزبان به بیرون رفت.

در ادامه باز هم این بازیکنان تاتنهام بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در ایجاد موقعیت روی دروازه روسونری توفیقی نداشتند و در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را میلان بهتر آغاز کرد و در دقیقه 50 بود که روی همکاری با جونیور مسیاس، این براهیم دیاز بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او را فریزر فورستر مهار کرد.

تاتنهام و میلان

در ادامه بازیکنان تاتنهام رفته رفته پیش کشیدند و در دقیقه 64، این پی‌یر امیل هویبرگ بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او را مایک مانیان با یک واکنش خوب به بیرون فرستاد.

سه دقیقه بعد میلانی‌ها بار دیگر روی دروازه میزبان خطرساز شدند اما براهیم دیاز و الیویه ژیرو نتوانستند ضربات مناسبی به توپ بزنند و در نهایت فورستر توپ را دفع کرد.

تاتنهام و میلان

هرچه به دقایق پایانی نزدیک می‌شدیم، تلاش بازیکنان تاتنهام برای رسیدن به گل افزایش پیدا می کرد اما در دقیقه 78، کریستین رومرو از بازی اخراج شد تا کار برای تیم میزبان دشوارتر شود. خطای رومرو روی تئو هرناندز باعث شد تا داور کارت زرد دوم را به مدافع آرژانتینی نشان بدهد و او را از بازی اخراج کند.

میلان از این برتری نفری استفاده کرد و در دقایق پایانی بیشتر بر بازی مسلط شد اما در دقیقه 4+90، چیزی نمانده بود که تاتنهام به گل برسد اما واکنش عالی مانیان روی ضربه سر هری کین را دفع کرد تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد و میلان راهی مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *