بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پپ خطاب به هواداران: هالند را تشویق کنید (عکس)

تشویق ارلینگ هالند توسط پپ گواردیولا مقابل هواداران منچسترسیتی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۹:۳۷
پپ گواردیولا

منچسترسیتی با تک گل ارلینگ هالند از سد میزبان خود، کریستال پالاس گذشت. پپ گواردیولا به شدت از ارلینگ هالند تمجید کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منچسترسیتی با تک گل ارلینگ هالند از سد میزبان خود، کریستال پالاس گذشت. پپ گواردیولا به شدت از ارلینگ هالند تمجید کرد.

به گزارش پارس فوتبال، شاگردان پپ گواردیولا در شبی که با مقاومت قابل توجه شاگردان پاتریک ویرا مواجه شده بودند در نهایت با تک گل ارلینگ هالند از روی نقطه پنالتی به پیروزی رسیدند. این ستاره نروژی در پایان بازی با تشویق شدید هواداران حاضر در سلهرست پارک مواجه شد.

هالند 26 بازی در لیگ برتر این فصل انجام داده و این بیست و هشتمین گل او برای سیتی بود که او را به آقای گل بلامنازع مسابقات تبدیل کرده است. مهاجم سیتی که فصلی رویایی را در حال سپری کردن است در جریان بازی امشب 5 شوت به دروازه داشت که یکی از آنها را به گل تبدیل کرد.

هالند در دقیقه 78 با یک ضربه نرم و زمینی دروازه حریف را باز کرد تا سه امتیازی حساس برای باقی ماندن در کورس قهرمانی را برای تیمش کسب کند. او حالا بعد از سرخیو آگوئرو (فصل 15-2014) دومین بازیکن تاریخ سیتی به شمار می‌رود که توانسته در یک فصل بیش از 10 گل هم در خانه و هم در خارج از خانه به ثمر برساند.

پپ گواردیولا

پپ گواردیولا که تیمش حالا با یک بازی بیشتر، فاصله خود با آرسنالِ صدرنشین را به دو امتیاز کاهش داده، بعد از پایان بازی ارلینگ هالند را با همه وجود در آغوش گرفت و سپس او را به سمت هواداران برد تا ستاره فعلی تیمش را به هواداران سیتی که در ورزشگاه حریف حضور داشتند معرفی کند؛ هالند بعد از اینکه برای دقایقی مورد تشویق هواداران قرار گرفت راهی رختکن شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *