بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حملات به داور لایپزیش – سیتی ؛ پنالتی چی شد؟ + عکس

اعتراض کارشناسان به اشتباه داوری علیه منچسترسیتی در دیدار با لایپزیش

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۵
منچسترسیتی و لایپزیش

عملکرد تیم داوری بازی منچسترسیتی و لایپزیش و عدم اعلام پنالتی به سود سیتیزن‌ها در این بازی با انتقاد بسیاری روبرو شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عملکرد تیم داوری بازی منچسترسیتی و لایپزیش و عدم اعلام پنالتی به سود سیتیزن‌ها در این بازی با انتقاد بسیاری روبرو شده است.

به گزارش پارس فوتبال، منچسترسیتی شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لایپزیش رفت و با نتیجه 1-1 برابر این تیم متوقف شد.

آنها در نیمه اول نمایش خوبی داشتند و توسط ریاض محرز به گل رسیدند اما شرایط در نیمه دوم تغییر کرد و لایپزیش توانست فرصت‌های بیشتری به دست آورد و در نهایت گواردیول بود که گل مساوی را به ثمر رساند.

هرچند بازیکنان سیتی معتقد بودند که او برای این که این گل را به ثمر برساند روی روبن دیاز خطا کرده اما داور گل را تایید کرد. اعتراض جدی‌تر بازیکنان سیتی در لحظات پایانی بازی بود که دست بنجامین هنریش در محوطه جریمه خودی با توپ برخورد کرد اما خبری از اعلام ضربه پنالتی نبود.

پپ گواردیولا و تمامی بازیکنان سیتی در حال اعتراض بودند اما داور چند لحظه بعد سوت پایان این بازی را به صدا درآورد تا عملا اعتراض آنها بدون نتیجه بماند.

منچسترسیتی و لایپزیش

والتون پس از پایان بازی به بی تی اسپورت گفت:

از زوایایی که ما دیدیم، کاملا مشخص بود که خطایی انجام شده است. دست او در موقعیت غیرعادی بود و توپ از این زوایا که ما دیدیم کاملا با دست او برخورد کرد اما عجیب اینجا بود که کمک داور ویدئویی حتی صحنه را بازبینی نکرد.

اوون هارگریوز هم در این باره اظهار داشت:

او عملا در حال والیبال بازی کردن است. خطای هند او بسیار واضح است. تیم داوری در حال انجام چه کاری است؟ جای تعجب نیست که گواردیولا از این اتفاق بسیار ناراحت شده است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *