بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پاسخ کوبنده کونته به ریچارلیسون ؛ دعوا در تاتنهام بالا گرفت

آنتونیو کونته : منظور ریچارلیسون از افتضاح، خودش بود!

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۴
آنتونیو کونته

آنتونیو کونته سرمربی تاتنهام، به انتقادهای جنجالی ریچارلیسون از او و شرایط تاتنهام واکنشی تند و صریح نشان داد و صحبت‌های این مهاجم برزیلی را به او برگرداند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آنتونیو کونته سرمربی تاتنهام، به انتقادهای جنجالی ریچارلیسون از او و شرایط تاتنهام واکنشی تند و صریح نشان داد و صحبت‌های این مهاجم برزیلی را به او برگرداند.

به گزارش پارس فوتبال، آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی تاتنهام، در هفته‌ای که گذشت سخت‌ترین روزهای خود در این تیم را پشت سر گذاشت. تیم او در کمتر از یک هفته هم از جام حذفی انگلیس کنار رفت و هم از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و در این بین تاتنهامی‌ها در لیگ برتر هم مقابل وولوز 1-0 شکست خوردند.

اما این تمام دشواری‌های کونته در این هفته نبود. یکی از بازیکنان او، ریچارلیسون، در یک مصاحبه انتقادی بسیار تند و بی‌سابقه از وضعیت تیمش داشت و گفت تاتنهام فصلی افتضاح را پشت سر می‌گذارد. او به دلیل اینکه کونته او را در بازی مقابل میلان تنها 20 دقیقه به میدان فرستاده بود هم به شدت به این مربی ایتالیایی انتقاد کرد.

کونته امروز در مصاحبه خود به ریچارلیسون واکنش نشان داد و گفت مهاجم برزیلی تیمش در واقع به عملکرد خودش در این فصل اشاره کرده و از صفت افتضاح استفاده کرده است و البته حق با او است!

سرمربی تاتنهام که در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار فردای تیمش مقابل ناتینگهام فارست شرکت کرده بود گفت:

ریچارلیسون از من انتقاد نکرد. او گفت این فصل برایش افتضاح بوده و حق هم داشت. این فصل برای او خوب نبوده است. ریچارلیسون خیلی مصدوم شد و بعد به جام جهانی رفت و یک مصدومیت دیگر تجربه کرد و وقتی برگشت یک ماه نتوانست بازی کند. تازه بعد دوباره مصدوم شد. او برای ما صفر گل زده؛ صفر. فقط دو گل در چمپیونزلیگ داشت. ولی فصل ما هنوز تمام نشده. حالا وقت بازگشت است و اگر او استحقاق بازی را داشته باشد من این فرصت را در اختیارش می‌گذارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *