بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش ستاره کره ای به دیدار حساس تاتنهام برابر میلان

سون هیونگ مین : بازی با میلان، مهمترین بازی فصل است

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۴
سون هیونگ مین

سون هیونگ مین بازی فردا برابر میلان در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را مهمترین بازی فصل تاتنهام عنوان کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سون هیونگ مین بازی فردا برابر میلان در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را مهمترین بازی فصل تاتنهام عنوان کرد.

به گزارش پارس فوتبال، فردا شب تاتنهام در خانه میزبان میلان در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است. بازی رفت دو تیم سه هفته پیش با برتری 1-0 میلان در سن‌سیرو به اتمام رسید و تاتنهام برای صعود به برتری با اختلاف دو گل نیاز دارد.

سون هیونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام، در نشست خبری این بازی گفت:

الان این مهمترین بازی فصل ما محسوب می شود و باید هر طور شده در آن برنده شویم و به دور بعد برویم. اگر به خودمان اطمینان نداشته باشیم، بهتر است اصلا وارد زمین نشویم. در بازی رفت کار را دستپاچه و بی نظم شروع کردیم و تاوانش را در پایان پس دادیم. این لیگ قهرمانان است و برابر تیم بزرگی مثل میلان باید بسیار بهتر بازی می کردیم. فردا می تواند بازی متفاوتی باشد چون بسیار انگیزه‌ایم و باید همه توانمان را در زمین بگذاریم.

سون ادامه داد:

برنامه میلان نیز مشابه ماست و می خواهند به دور بعد بروند. در این مرحله از لیگ قهرمان همه تیم ها قدرتمند هستند و انتظار یک بازی بسیار دشوار را دارم. نبردهای انفرادی می تواند فردا تعیین کننده باشد.

سون در مورد آنتونیو کونته گفت:

خوشحالم دوره نقاهت مربی تمام شد و به تیم برگشت. خوشحالم او اینجا کنار من در نشست خبری حضور دارد و او به همه تیم انرژی مثبت می دهد. وقتی کونته به خاطر جراحی کنار تیم نبود، همه چیز متفاوت شد. با او شور و اشتیاق به تیم برگشته است.

ستاره کره‌ای در پایان گفت:

ما نمی خواهیم هواداران ناامید شوند. هفته گذشته خروج از جام حذفی دردناک بود. برای اینکه فصل خوبی را رقم بزنیم، باید از این پس بهتر کار کنیم. ما در لیگ قهرمانان برای رفتن به مراحل بالاتر رقابت داریم و می خواهیم سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد را نیز بگیریم. این دو هدف ما تا انتهای فصل است و اگر به آنها نرسیم، غم‌انگیز خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *