بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

صعود میلان با دستان مانیان + عکس

سیو دیدنی مایک مانیان روی ضربه سر هری کین در لحظات پایانی دیدار تاتنهام و میلان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۹
مایک مانیان

واکنش دیدنی مایک مانیان در دقیقه 3+90 سرنوشت بازی تاتنهام-میلان را تعیین کرد. او توانست به زیبایی ضربه سر هری کین را مهار کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

واکنش دیدنی مایک مانیان در دقیقه 3+90 سرنوشت بازی تاتنهام-میلان را تعیین کرد.

به گزارش پارس فوتبال، میلان با کسب تساوی بدون گل در خانه تاتنهام و با توجه به پیروزی 1-0 مقابل این تیم در دیدار رفت، جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد. این تیم امشب در حالی میزبان خود را متوقف کرد که شاید اگر مارک مانیان را درون دروازه نداشت، اتفاق دیگری رخ می داد.

دروازه‌بان باتجربه میلان که به تازگی بعد از 5 ماه مصدومیت به میادین بازگشته، در وقت‌های تلف شده بازی امشب روی ضربه سر هری کین واکنشی استثنایی داشت تا مانع از فروپاشی دروازه تیمش شود و از کشیدن کار به وقت‌های اضافه جلوگیری کند.

شاگردان پیولی که با هدف محافظت از تک گل دیدار رفت وارد زمین شده بودند، فاصله‌ای با این مهم نداشتند که پرواز هری کین و ضربه سر خطرناک او در دقیقه 3+90 آنها را حسابی ترساند. مانیان اما آنجا بود و درحالی‌که ازدحام بازیکنان داخل محوطه جریمه دیدش را هم مختل کرده بود، با یک پرواز بلند و دستانی کشیده همه را انگشت به دهان گذاشت تا شاید سیو سال را انجام داده باشد.

مایک مانیان

ادامه همین حرکت حتی می‌توانست به گلی برای میلان نیز ختم شود ولی تاتنهام خوش‌شانس بود و ضدحمله حریف به کمک تیر دروازه بی‌اثر شد. با این وجود اما میلان در پایان کار جشن صعود گرفت و مانیان که با سیو لحظه آخری خود نقشی مهم در این موفقیت داشت به عنوان ستاره بازی مورد تشویق میلانی‌های حاضر در ورزشگاه تاتنهام قرار گرفت.

کلارنس سیدورف، ستاره سابق میلان نیز دقایقی پس از پایان بازی با تحسین مایک مانیان گفت:

او یک دروازه‌بان معمولی مثل بقیه نیست. مانیان خاص است و سال گذشته این را ثابت کرد. او ماه‌ها بیرون بود اما با آمادگی کامل برگشت. او مثل یک قهرمان می‌تواند تیم را در راه کسب پیروزی نجات دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *