بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مدرک جدید استقلال ؛ یک پنالتی دیگر سوخت

ادعای باشگاه استقلال مبنی بر اشتباه داوری درون محوطه جریمه گل گهر با انتشار ویدیو

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۳
استقلال

باشگاه استقلال با انتشار یک ویدئو از برخورد شایان مصلح و ارسلان مطهری در نیمه اول، مدعی شد داور یک خطای پنالتی برای آن‌ها نگرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه استقلال با انتشار یک ویدئو از برخورد شایان مصلح و ارسلان مطهری در نیمه اول، مدعی شد داور یک خطای پنالتی برای آن‌ها نگرفته است.

به گزارش پارس فوتبال، تیم فوتبال استقلال تهران به مانند تمام بازی‌های خود با گل‌گهر در ورزشگاه آزادی بار دیگر در یک بازی جنجالی با نتیجه دو بر یک از سد این تیم گذشت و از اتفاق، گل دوم این تیم از روی ضربه پنالتی به ثمر رسید.

فارغ از درستی تصمیم داور در اعلام این خطا، باشگاه گل‌گهر با انتشار یک ویدئو در کانال رسمی خود مدعی شده بود که قبل از به ثمر رسیدن گل اول استقلال داور باید برخورد آرمان رمضانی با کیروش استنلی را خطا می‌گرفت.

حالا باشگاه استقلال نیز با انتشار یک ویدئو روی کانال رسمی خود مدعی شده داور باید در نیمه اول برخورد علی مصلح با امیرارسلان مطهری را خطا اعلام می‌کرده است.

هرچند باشگاه استقلال در توضیح این ویدئو مقایسه‌ای با برخورد ادعا شده از سوی باشگاه گل‌گهر انجام نداده است، اما به نظر می‌رسد با توجه به شدت ضربه در دو صحنه و شکل متشابه آن، باشگاه استقلال به نوعی با منتشر کردن این ویدئو خواسته این منظور را برساند که اگر برخورد کیروش استنلی و آرمان رمضانی طبق ادعای باشگاه گل‌گهر باید خطا تشخیص داده می‌شد، پس این برخورد نیز باید در نیمه اول توسط داور خطا گرفته می‌شد.

نکته اینکه برخورد مطهری و شایان مصلح در زمانی انجام شده که بازی با نتیجه صفر-صفر مساوی در جریان بوده است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *