بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گابنی گل‌گهر بازهم مقابل استقلال جنجالی شد

اخراج جنجالی اریک بایناما در دیدار استقلال و گل گهر سیرجان در وقت های اضافه

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۹:۵۸
اریک بایناما

اریک بایناما بازیکن گابنی گل‌گهر بار دیگر در جدال با استقلال جنجالی ظاهر شد و کارت قرمز بنیادی‌فر‌ را مقابل خود دید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اریک بایناما بازیکن گابنی گل‌گهر بار دیگر در جدال با استقلال جنجالی ظاهر شد و کارت قرمز بنیادی‌فر‌ را مقابل خود دید.

به گزارش پارس فوتبال، امیر قلعه‌نویی تنها ثانیه‌هایی با پایان شکست‌های سریالی مقابل استقلال فاصله داشت اما یک پنالتی جنجالی تمام برنامه و رویاهای او را خراب کرد.

گل‌گهر که اولین گل بازی را در دقیقه اول وقت اضافه دریافت کرده بود، حتی برای کسب تک امتیاز این بازی نیز فاصله چندانی نداشت اما رضا میرزایی توانست شرایط را به سود آبی‌های پایتخت و ریکاردو ساپینتو تغییر دهد و یک پنالتی دیگر علیه امیر قلعه نویی و تیمش او را از کسب امتیاز محروم کرد.

اعلام پنالتی از سوی موعود بنیادی‌فر در ثانیه پایانی و در لحظاتی که نیمکت و بازیکنان گل‌گهر در انتظار سوت پایان بازی بودند، یک حاشیه و درگیری بزرگ را شکل داد که ماحصل آن اخراج اریک بایناما بود.

بازیکن گابنی گل‌گهر بعد از اعتراض شدیدی که نسبت به تصمیم پنالتی موعود بنیادی‌فر داشت، بعد از اینکه جو کمی آرام شد، این داور‌ را با کارت قرمز روبروی خود دید تا بار دیگر برابر استقلال جنجالی لقب گیرد.

بایناما فصل گذشته نیز با توجه به اینکه دقایقی برابر استقلال به میدان رفته بود، با شکایت این باشگاه به عنوان بازیکن غیرمجاز شناخته شد تا در نهایت کمیته انضباطی رای به سه – هیچ شدن این دیدار بدهد و تیم امیر قلعه‌نویی که تا پیش از این رای در کورس قهرمانی نیز حضور داشت، ناگهان از قافله عقب بماند.

بایناما البته بعد از این ماجرا از سوی گل‌گهر به عنوان بازیکن قرضی در اختیار تیم استقلال تاجیکستان قرار گرفت و با حضور در این تیم و تجربه بازی در لیگ قهرمانان آسیا، شرایط و استاندارد سازمان لیگ را به دست آورده و اکنون با نمایشی موفق در ترکیب این تیم به بازیکنی مورداعتماد برای امیر قلعه نویی نیز تبدیل شود.

با این حال او با دریافت کارت قرمز به دلیل رفتار غیرحرفه‌ای و اعتراض شدید به تصمیم داور، بار دیگر مقابل استقلال خاطره‌ای تلخ در ذهنش بسته شد و باید دید آیا تقابلی دیگر بین او و آبی‌ها شکل خواهد گرفت و بایناما اینبار چه شرایطی را مقابل استقلال پشت سر خواهد گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *