بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شب جنجالی المپیکو ؛ وقتی دیبالا فریاد زد + عکس

خوشحالی زایدالوصف پائولو دیبالا پس از برتری رم برابر یوونتوس با فریاد بلند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۹
پائولو دیبالا

پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی رم، از پیروزی برابر تیم سابقش بسیار خوشحال به نظر می‌رسید. اتفاقی که به مذاق هواداران یووه خوش نیامده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی رم، از پیروزی برابر تیم سابقش بسیار خوشحال به نظر می‌رسید.

به گزارش پارس فوتبال، رم شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ ایتالیا به مصاف یوونتوس رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد.

تک گل جالوروسی در این بازی را جان‌لوکا مانچینی به ثمر رساند و پائولو دیبالا هم از ابتدا در ترکیب ثابت این تیم برابر تیم سابقش به میدان رفت. او در دقیقه 73 تعویض شد و جایش را به تامی آبراهام داد.

با این که این بازیکن روی نیمکت نشسته بود اما بسیاری منتظر دیدن واکنش او به سوت پایان بازی و شکست یوونتوس بودند، چرا که او چند سال پیراهن این تیم را به تن داشت و فصل گذشته با پایان مهلت قراردادش از این باشگاه جدا شد اما گریه بی‌امان و ناراحتی شدیدش در آخرین بازی برای یووه در خاطر همه ماند.

پائولو دیبالا

با این حال، به نظر می‌رسد که این ستاره آرژانتینی از ناراحتی شدیدی که به خاطر ترک یووه داشت عبور کرده و شب گذشته پس از سوت پایان بازی و پیروزی رم فریادی از خوشحالی کشید و هم تیمی‌هایش را در آغوش گرفت تا این خوشحالی را با آنها شریک شود.

شاگردان ژوزه مورینیو با کسب سه امتیاز این بازی با 47 امتیاز بالاتر از میلان که این هفته برابر فیورنتینا شکست خورد در جایگاه چهارم جدول رده‌‎بندی قرار گرفتند تا همچنین به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امیدوار باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *