بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش ستاره رم به حملات هواداران یوونتوس + عکس

پائولو دیبالا : من همیشه به یوونتوس احترام می‌گذارم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۹
پائولو دیبالا

پس از شادی شب گذشته پائولو دیبالا از پیروزی رم برابر یوونتوس، او با اعتراض شدید یوونتوسی‌ها در شبکه‌های اجتماعی روبرو شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از شادی شب گذشته پائولو دیبالا از پیروزی رم برابر یوونتوس، او با اعتراض شدید یوونتوسی‌ها در شبکه‌های اجتماعی روبرو شد. ستاره آرژانتینی پاسخ اعتراضات را داد.

به گزارش پارس فوتبال، رم شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ ایتالیا به مصاف یوونتوس رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد. تک گل جالوروسی در این بازی را جان‌لوکا مانچینی به ثمر رساند و پائولو دیبالا هم از ابتدا در ترکیب ثابت این تیم برابر تیم سابقش به میدان رفت. او در دقیقه 73 تعویض شد و جایش را به تامی آبراهام داد.

این ستاره آرژانتینی از ناراحتی شدیدی که به خاطر ترک یووه داشت عبور کرده و شب گذشته پس از سوت پایان بازی و پیروزی رم فریادی از خوشحالی کشید و هم‌تیمی‌هایش را در آغوش گرفت تا این خوشحالی را با آنها شریک شود.

پائولو دیبالا

به همین دلیل، او با انتقاد شدید از طرف هواداران یوونتوس در فضای مجازی روبرو شد. هواداران یووه متاثر از شکست دیشب عصبانی بودند و به خوشحالی پائولو پس از بازی واکنشی منفی نشان دادند. همچنین آنها انتشار تصویری از دیبالا که در آن پیراهن یوونتوس را به کمر بسته بود را توهین به باشگاه تلقی کردند.

دیبالا در کانال تلگرامی خود و در واکنش به اعتراضات یوونتوسی‌ها پیامی منتشر کرد و نوشت:

می‌دانم برای شما سخت است. دیدن شرایط فعلی یووه برای من هم سخت است، اما من الان برای یک تیم دیگر و کنار هم‌تیمی‌های جدید بازی می‌کنم که باید به آنها احترام بگذارم. کسب پیروزی برابر یووه هرگز آسان نیست و رسیدن به آن برای ما مهم بود. من همیشه به یوونتوس احترام می‌گذارم و نگذارید شبکه‌های اجتماعی فریبتان بدهد. من برای یک گل شادی نکردم و به هیچکس نیز بی‌احترامی نشد. تنها با دوستانم یک پیروزی را جشن گرفتم. متاسفم که برداشتتان اینگونه بود. شما را در آغوش می‌گیرم و دوستتان دارم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *