بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

طعنه سنگین ستاره لیورپول به رشفورد پس از فاجعه آنفیلد + عکس

تمسخر مارکوس رشفورد توسط داروین نونیز پس از تقلید شادی پس از گل

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۴
داروین نونیز

داروین نونیز ستاره لیورپول، روز گذشته نمایشی درخشان برابر منچستریونایتد داشت و ظاهرا خط و نشانی هم برای مارکوس رشفورد کشید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

داروین نونیز ستاره لیورپول، روز گذشته نمایشی درخشان برابر منچستریونایتد داشت و ظاهرا خط و نشانی هم برای مارکوس رشفورد کشید.

به گزارش پارس فوتبال، لیورپول شب گذشته در ورزشگاه آنفیلد میزبان منچستریونایتد بود و موفق شد در نمایشی خیره کننده با هفت گل این تیم را زیر پا بگذارد.

داروین نونیز یکی از ستاره‌های تیمش در این بازی بود و موفق شد دو گل از مجموع هفت گلی که تیمش وارد دروازه حریف کرد را به ثمر برساند تا نشان دهد که هزینه‌ای که لیورپول برای او پرداخت کرده بیهوده نبوده است.

او از ابتدای فصل و به دلیل قیمت بالایی که این باشگاه برای خریدش پرداخت کرده بود تحت فشار زیادی قرار داشت اما حالا توانست تعداد گل‌های زده‌اش با پیراهن لیورپول در اولین فصل حضورش در لیگ برتر را به هشت گل برساند.

تصاویری از شادی پس از گل این ستاره اروگوئه‎‌ای منتشر شده که نشان می‌دهد او در حال تقلید از شادی پس از گل معروف رشفورد در هفته‌های اخیر است که به سرش اشاره می‌کند.

داروین نونیز

بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی با دیدن این تصاویر مدعی شدند که نونیز قصد داشته با این حرکت ستاره این روزهای شیاطین سرخ را که دیشب نتوانست کاری برابر لیورپول از پیش ببرد به سخره بگیرد.

به نظر می‌رسد که شادی پس از گل پنجم لیورپول به سوژه کری‌خوانی جدیدی بین طرفداران این دو تیم تبدیل شده و بحث و مشاجره درباره آن تا مدت‌ها ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *