بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

چهره های درهم ستاره های منچستریونایتد در کمپ تمرینی + عکس

چهره غمگین کاسمیرو، گارناچو، سانچو و ... لحظه ورود به کمپ تمرینی

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۷
چهره غمگین کاسمیرو، گارناچو، سانچو و ... لحظه ورود به کمپ تمرینی

بازیکنان تیم منچستریونایتد یک روز پس از فاجعه آنفیلد وارد کمپ تمرینی خود شدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازیکنان منچستریونایتد پس از شکست تحقیرآمیز هفت بر صفر مقابل لیورپول، امروز (دوشنبه) ساعت ۹ صبح به وقت محلی وارد کمپ تمرینی خود یعنی «کارینگتون» شدند که به روایت روزنامه «دیلی‌میل» خشم «اریک تن‌هاگ» سرمربی یونایتد در انتظار شیاطین سرخ خواهد بود.

روزنامه «منچستر ایونینگ نیوز» هم نوشت:

تن‌هاگ ساعت هفت صبح خود را به کارینگتون رسانده و خود را آماده مواجهه با شاگردانش کرده است. بازیکنانی که برای اولین بار پس از سال ۱۹۳۱ سنگین‌ترین شکست منچستریونایتد را رقم زدند.

در تصاویر منتشر شده، بازیکنان یونایتد با خودروهای لاکچری خود و البته چهره‌های گرفته در حال ورود به کمپ تمرینی هستند و بعضی از آن‌ها مانند دیوید دخیا و لوک شاو تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا صورت آن‌ها در روز بارانی منچستر دیده نشود.

تن‌هاگ پس از بازی با لیورپول، به‌شدت از عملکرد شاگردانش در نیمه دوم که ۶ گل دریافت کردند انتقاد کرده و گفته بود باید با آن‌ها درباره این نمایش صحبت کند.

سرمربی هلندی منچستریونایتد گفته بود:

من عصبانی و متعجب هستم. چیزی که من هفته‌ها و ماه‌های اخیر دیدم، تیمی بود که ذهنیت برد داشت اما در نیمه دوم ما اصلاً نگرش پیروزی نداشتیم. این به یک یا دو بازیکن برنمی‌گردد. ما ۱۱ بازیکن را دیدیم که عقل خود را از دست داده بودند. این غیرحرفه‌ای است. این منچستریونایتد نیست.

تصاویر زیر را مشاهده کنید:

منچستریونایتد ؛ چهره غمگین کاسمیرو، گارناچو، سانچو و ... لحظه ورود به کمپ تمرینی منچستریونایتد ؛ چهره غمگین کاسمیرو، گارناچو، سانچو و ... لحظه ورود به کمپ تمرینی منچستریونایتد ؛ چهره غمگین کاسمیرو، گارناچو، سانچو و ... لحظه ورود به کمپ تمرینی منچستریونایتد ؛ چهره غمگین کاسمیرو، گارناچو، سانچو و ... لحظه ورود به کمپ تمرینی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *