بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادعای عجیب اسطوره بایرن در آستانه دیدار با پاری سن ژرمن

لوتار ماتئوس : ناگلزمان مجبور نیست در بازی روز چهارشنبه به استفاده از بازیکنان جدید فکر کند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۴
لوتار ماتئوس

لوتار ماتئوس معتقد است که بایرن مونیخ مجبور نیست چهارشنبه شب مقابل پاری‌سن ژرمن از برخی نام ها در ترکیب خود استفاده کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لوتار ماتئوس معتقد است که بایرن مونیخ مجبور نیست چهارشنبه شب مقابل پاری‌سن ژرمن از برخی نام ها در ترکیب خود استفاده کند.

به گزارش پارس فوتبال، چهارشنبه شب بایرن مونیخ در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری سن ژرمن خواهد رفت. بایرن در بازی رفت با یک گل به پیروزی رسیده و قطعاً در مسابقه برگشت کار این تیم آسان نخواهد بود.

در جریان پیروزی این هفته بایرن مونیخ در رقابت های بوندسلیگا مقابل اشتوتگارت، دو ستاره آلمانی این تیم یعنی سرژ گنابری و لروی سانه از دقیقه 63 بازی به میدان رفتند. با این وجود لوتار ماتئوس معتقد است که این دو بازیکن همچنان در فرم خوبی به سر نمی برند. او در این باره گفت:

ناگلزمان مجبور نیست در بازی روز چهارشنبه به استفاده از بازیکنان جدید فکر کند.خود این بازیکنان‌ هم‌این موضوع را نشان دادند. قطعاً این انتظار را هم نداشتم که سانه و گنابری که اخیرا کم‌تر به میدان رفته بودند در 30 دقیقه به مربی چیزی را نشان دهند.

گفتنی است یولیان ناگلزمان بعد از دیدار با اشتوتگارت تایید کرد که تقابل با پاری‌سن‌ ژرمن بازیکنان اصلی خود را تغییر خواهد داد و از بهترین هایش استفاده می کند. این حالی است که پاری‌سن ژرمن نیز این روزها در بهترین فرم خود به سر نمی‌برد اما ستاره بی چون و چرای این تیم یعنی کیلیان امباپه همچنان در فرم فوق‌العاده‌ای است. او بعد از پیروزی اخیر پی اس جی گفت:

من برای تاریخ‌سازی بازی می کنم. من همیشه گفته ام که می خواهم این کار را اینجا، در فرانسه، در پایتخت انجام دهم. این یک موفقیت شخصی است، اما من برای موفقیت تیمی نیز به اینجا آمدم.

سپس ستاره فرانسوی پیامی را برای بایرن ارسال کرد:

ما به مونیخ می رویم تا به دور بعد صعود کنیم. مصمم هستیم، اعتماد به نفس خود را بازیابی کرده‌ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *