بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نگرانی جدید PSG: دو مصدوم جدید پیش از بازی بایرن

مصدومیت مارکینیوش و نوردی موکیله در آستانه دیدار پاری سن ژرمن و بایرن

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۸
مارکینیوش

مارکینیوش و نوردی موکیله، دو بازیکن جدید پاری سن ژرمن هستند که به فهرست مصدومان این تیم اضافه شدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مارکینیوش و نوردی موکیله، دو بازیکن جدید پاری سن ژرمن هستند که به فهرست مصدومان این تیم اضافه شدند.

به گزارش پارس فوتبال، پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ فرانسه به مصاف نانت رفت و با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی رسید.

کسب سه امتیاز این بازی اهمیت بسیاری برای بازیکنان این تیم داشت اما آنها در عین حال مجبور شدند کاپیتان تیم‌شان را به دلیل مصدومیت از زمین بیرون بکشند. مارکینیوش به دلیل احساس دردی که از ناحیه دنده داشت، از کریستوف گالتیه خواست که او را در دقیثقه 76 بیرون بکشد چون دیگر قادر به ادامه حضور در میدان نبود.

او چند دقیقه قبل در دوئلی با ایگناتیوس گاناگو برخورد داشت و همین اتفاق برایش دردسرساز شد. این بازیکن برزیلی پس از این که از زمین بازی بیرون آمد، مستقیما به رختکن رفت تا مشخص شود که مصدومیتش احتمالا جدی است.

از سوی دیگر موکیله هم در دقیقه 71 این بازی به دلیل مصدومیت از زمین بیرون رفت و گفته می‌شود که از ناحیه آشیل پایش دچار مشکل شده است. آزمایش‌های دقیق‌تر قرار است امروز انجام شود.

مصدومیت این دو بازیکن نگرانی‌ها را در فاصله چهار روز تا برگزاری دیدار حساس برابر بایرن مونیخ در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان افزایش داده و ممکن است آنها هم نتوانند این تیم را در این بازی مهم همراهی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *