بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ناپولی 0-1 لاتزیو ؛ بندر به آتش کشیده شد

شکست دور از انتظار ناپولی در خانه برابر لاتزیو با یک گل

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۹

ناپولی صدرنشین مقتدر سری A، در دیداری از هفته بیست و پنجم مقابل لاتزیو 1-0 شکست خورد. حالا لاتزیو با این برد به رده دوم رسید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ناپولی صدرنشین مقتدر سری A، در دیداری از هفته بیست و پنجم مقابل لاتزیو 1-0 شکست خورد.

به گزارش پارس فوتبال، شاگردان لوچا اسپالتی که آخرین بار دو ماه مقابل اینتر در سری آ امتیاز از دست داده بودند، دیشب مقابل لاتزیوی مائوریتزیو ساری با یک گل مغلوب شدند تا تعقیب کنندگان پرتعداد این تیم اندکی به جبران فاصله با آنها امیدوار شوند.

از همان ابتدای بازی مشخص بود که لاتزیو برای کسب امتیاز به ناپل رفته و تنها 5 دقیقه از بازی سپری شده بود که ماتیاس وسینو می‌توانست ارسال لوئیز آلبرتو را به گل تبدیل کند اما جووانی دی‌لونزو توپ را از روی خط برگشت داد.

در ادامه نیمه اول بازی متعادل دنبال شد و حملات دو تیم به موقعیت خطرناکی منجر نشد و در نهایت این نیمه بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم ناپولی شروع بهتری داشت و بازیکنان این تیم در همان دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت خطرناک روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند.

شکست دور از انتظار ناپولی در خانه برابر لاتزیو با یک گل

بازی با تساوی بدون گل ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 67، ماتیاس وسینو قفل دروازه ناپولی را باز کرد. روی یک ارسال به محوطه جریمه ناپولی، خویچا کواراتسخلیا، ستاره گرجی ناپلی‌ها، توپ را به پشت محوطه دفع کرد و وسینو که بازیکنی را مقابل خود نمی‌دید با یک شوت تماشایی الکس مرت را مغلوب کرد.

ناپلی‌ها که سه امتیاز را از دست رفته می‌دیدند، پیش کشیدند و در دقیقه 79، چیزی نمانده که ویکتور اوسیمن روی ارسال کواراتسخلیا گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه سر او به تیر دروازه لاتزیو برخورد کرد.

شکست دور از انتظار ناپولی در خانه برابر لاتزیو با یک گل

تلاش بازیکنان ناپولی برای زدن گل تساوی در دقایق پایانی هم ثمری نداشت و در مقابل چیزی نمانده بود که سرگئی میلینکوویچ-ساویچ در وقت‌های اضافه گل دوم لاتزیو را به ثمر برساند اما شوت دیدنی او از روی ضربه آزاد به تیرک دروازه برخورد کرد و بازی در نهایت با همان یک گل به پایان رسید.

با این نتیجه لاتزیو 48 امتیازی شد و به رتبه دوم جدول صعود کرد. ناپولی هم با همان 65 امتیاز صدرنشین است. در حالی که اینتر، میلان و رم هم با 47، 47 و 44 امتیاز و یک بازی کمتر در رتبه‌های سوم تا پنجم جای دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *