بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یوونتوس 4-2 تورینو ؛ بیچاره پسر بونوچی

پیروزی پرگل یوونتوس برابر تورینو در دربی دلاموله

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۰
پیروزی پرگل یوونتوس برابر تورینو در دربی دلاموله

در یکی از دیدارهای هفته بیست و چهارم سری آ تیم های یوونتوس و تورینو برگزار کننده دربی شهر تورین در ورزشگاه آلیانز بودند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یوونتوس با برتری 4-2 مقابل تورینو، به روند نتیجه گیری خوب خود در چند هفته اخیر ادامه داد.

به گزارش پارس فوتبال، در یکی از دیدارهای هفته بیست و چهارم سری آ تیم های یوونتوس و تورینو برگزار کننده دربی شهر تورین در ورزشگاه آلیانز بودند. این دیدار جذاب و هیجان انگیز در نهایت با برتری 4-2 یوونتوس به پایان رسید.

شاگردان مکس آلگری که بعد از کسر 15 امتیاز، روند نتیجه گیری قابل توجهی را در پیش گرفته اند، در حال حاضر با 35 امتیاز هفتم هستند؛ اگر آنها با جریمه سنگین اخیر مواجه نمی شدند، حالا با 50 امتیاز در مکان دوم حضور داشته و جدی ترین رقیب ناپولی در راه قهرمانی به شمار می رفتند.

تورینو کار را بهتر آغاز کرد و خیلی زود توانست دروازه یووه را باز کند. یان کارامو، بازیکن فرانسوی تورینو با شوتی محکم روی ارسال کرنری که الساندرو بونگیوورنو با سر روی آن اثر کوچکی گذاشته بود، دروازه را باز کرد.

شاگردان مکس آلگری بعد از این گل چهره تهاجمی به خود گرفتند و در دقیقه 16 توانستند به گل تساوی برسند. کوستیچ با یک حرکت زیبا و تکنیکی وارد محوطه جریمه تورینو شد و سپس با یک سانتر نرم، کوادرادو را صاحب موقعیت کرد؛ شوت روی پای ستاره اکوادوری یووه روی این سانتر به زیبایی وارد دروازه تورینو شد تا نتیجه 1-1 شود.

پیروزی پرگل یوونتوس برابر تورینو در دربی دلاموله

دو تیم بعد از گل تساوی یووه به حملات خود ادامه دادند و تورینو می‌رفت در دقیقه 40 به گل دوم برسد اما شزنی با واکنشی زیبا ضربه سر بازیکن این تیم را مهار کرد. سه دقیقه بعد اما دروازه بیانکونری باز شد؛ این بار سانابریا روی یک پاس کوتاه از سمت راست با ضربه ای دقیقه به گوشه دروازه، تورینو را از حریف پیش انداخت.

یوونتوس که دوست نداشت بازنده راهی رختکن شود در اندک فرصت باقی مانده تا پایان نیمه اول دوباره سرتاپا حمله شد و مزد این واکنش سریع را با زدن گل دوم پیش از به صدا در آمدن سوت داور گرفت. دنیلو روی ارسال کرنر مواج دی ماریا یک ضربه سر غیرقابل مهار را روانه دروازه حریف کرد تا در حالی که ساویچ فقط یک تماشاگر بود، نتیجه 2-2 شود.

یوونتوس نیمه دوم را بهتر از حریف شروع کرد و در دقیقه 50 می توانست برای اولین بار در این دیدار پیش بیافتد؛ ولاهوویچ در موقعیت تک به تک با شوتی کات دار دروازه تورینو را هدف گرفت اما ضربه او به تیر افقی برخورد کرد.

پیروزی پرگل یوونتوس برابر تورینو در دربی دلاموله

در ادامه 45 دقیقه دوم شاهد تداوم برتری شاگردان آلگری بودیم تا اینکه آنها موفق شدند در دقیقه 71 روی ارسال کرنر کیه‌زا و ضربه سر گلیسون برمر برزیلی برای بار سوم دروازه حریف را باز کرده و 3-2 جلو بیافتند.

شاگردان آلگری که برای اولین بار در این دیدار از حریف پیش افتاده بودند، برتری خود را در دقیقه 78 مستحکم تر کردند. آدرین ربیو روی ارسال ایستگاهی برمر از سمت چپ، دروازه تورینو را باز کرد؛ داور بعد از بازبینی صحنه در VAR این گل را پذیرفت تا نتیجه 4-2 شود. یووه دقایق پایانی را در شرایطی که تورینو یکپارچه اما بی هدف تهاجمی شده بود به سلامت پشت سر گذاشته و با کسب بردی دیگر، با 35 امتیاز در مکان هفتم سری آ قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *