بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ماشین گلزنی رئال مادرید ؛ جایگزین بر حق رونالدو + فیلم

گل ها و مهارت های کریم بنزما در رئال مادرید 2022/2023

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۹


گل ها و مهارت های کریم بنزما در رئال مادرید 2022/2023 را مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما برترین گل ها و مهارت های کریم بنزما ستاره فرانسوی باشگاه رئال مادرید در فصل 2022/2023 را آماده کرده ایم.


کریم مصطفی بنزما (به فرانسوی: Karim Mostafa Benzema‎؛ زادهٔ ۱۹ دسامبر ۱۹۸۷) بازیکن فوتبال اهل فرانسه است که در پست مهاجم و به عنوان کاپیتان برای باشگاه رئال مادرید در لا لیگا بازی می‌کند. بنزما یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال به شمار می‌رود و با ۳۳۴ گلِ زده دومین گلزن در میان بهترین گلزنان تاریخ باشگاه رئال مادرید و رکورددار بیشترین پاس گل در این باشگاه است. او با رئال ۲۳ جام از جمله چهار لا لیگا و پنج لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده‌است و برندهٔ توپ طلای بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۲۲ است.

وی همچنین توپ طلای ۲۰۲۲ را بالاتر از سادیو مانه و کوین دی بروینه در در ۱۷ اکتبر ۲۰۲۲ کسب کرد.

بنزما کار خود را در سال ۲۰۰۵ با باشگاه فوتبال المپیک لیون آغاز کرد و به طور پراکنده در سه قهرمانی لیگ ۱ سهیم شد. در سال ۲۰۰۸، او به عنوان بهترین بازیکن لیگ انتخاب شد و در تیم منتخب سال قرار گرفت و برترین گلزن لیگ شد. در سال ۲۰۰۹، بنزما سوژۀ نقل‌و‌انتقالات فوتبال فرانسه در آن زمان بود و با قراردادی به ارزش ۳۵ میلیون یورو به رئال مادرید پیوست.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *