بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش خاص اسطوره استقلال به دیدار مقابل نساجی 

عبدالعلی چنگیز : استقلال مقابل نساجی مازندران مستحق برد بود نه تساوی

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۳
عبدالعلی چنگیز پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

عبدالعلی چنگیز پیشکسوت استقلال گفت : اگر توپ‌ هایی که به تیر دروازه نساجی برخورد کرد به گل تبدیل می‌ شد مطمئناً آبی پوشان پیروز می‌شدند، کار باید در نیمه اول تمام می‌شد و استقلال مستحق پیروزی بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عبدالعلی چنگیز پیشکسوت استقلال در خصوص تساوی یک بر یک استقلال برابر نساجی قائمشهر گفت:

پس از ۵ برد پیاپی استقلال نتوانست از سد نساجی عبور کند. البته اگر توپ‌هایی که به تیر دروازه نساجی برخورد کرد به گل تبدیل می‌شد مطمئناً آبی پوشان پیروز می‌شدند. کار باید در نیمه اول تمام می‌شد. استقلال مستحق پیروزی بود نه تساوی.

وی ادامه داد:

بازی هجومی و هماهنگی بین خطوط استقلال نشان می‌دهد که این تیم به ترکیب ایده آلش دست پیدا کرده و می‌تواند حریفانش را شکست دهد اما گاهی بدشانس باعث می‌شود تا یک تیم نتواند به آنچه که استحقاق دارد برسد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد:

آبی‌ها با یک ترکیب کاملاً هجومی به میدان آمدند. بازیکنان کاملاً درک کرده بودند که باید برای رسیدن به صدر، پیروز از زمین خارج می‌شدند اما فکر نمی‌کردند تیر دروازه به آنها نامهربانی کند. استقلال یک بازی کاملاً هدفمند و خوب را ارائه کرد ضمن اینکه باز هم شاهد این بودیم علیرضا حقیقی اگرچه مقابل پرسپولیس پراشتباه ظاهر می‌شود اما در برابر استقلال تمام تلاش خود را می‌کند تا دروازه‌اش بسته بماند.

چنگیز در مورد شرایط تیم نساجی یادآور شد:

این تیم در ۳۰ دقیقه ابتدایی کاملاً اسیر بازی استقلال بود و حتی یک خطر بر روی دروازه آبی پوشان هم ایجاد نکرد. در نیمه دوم هم این اتفاق افتاد اما یک خطای کاملاً مشکوک با یک ضربه فوق العاده زیبا از بازیکن نساجی باعث شد تا بازی به تساوی بکشد. البته در دقایق پایانی سجاد شهباززاده بهترین فرصت را از دست داد تا این بار تعویض‌های ساپینتو جواب ندهد.

کارشناس فوتبال در خصوص دیدار آینده استقلال برابر گل گهر سیرجان گفت:

با توجه به نتایجی که در بالای جدول در هفته بیست و یکم به دست آمد جدال بالانشین‌ها در هفته‌های آینده دیدنی تر خواهد شد. گل گهر مربی‌ای را در اختیار دارد که سال‌ها در استقلال هم بازی کرده و هم مربی بوده است. شناخت کافی از تیم دارد و نمی‌خواهد بازنده به سیرجان بازگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *