بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اشاره های غیرمستقیم اصولی ؛ سرمربی تیم ملی انتخاب شد؟

احسان اصولی : ما به انتخاب نزدیک شدیم. تا چند روز آینده یعنی 20 اسفند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۰
تیم ملی

سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که در جلسه امروز هیئت رئیسه تصمیمات مهمی درباره سرمربی تیم ملی اتخاذ شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که در جلسه امروز هیئت رئیسه تصمیمات مهمی درباره سرمربی تیم ملی اتخاذ شده است.

به گزارش پارس فوتبال، جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از ساعت 8 صبح امروز در محل فدراسیون شروع شد و ادامه یافت. مهم‌ترین موضوع این جلسه بحث و تبادل نظر درباره سرمربی تیم ملی بود که به انتخاب و مراحل نهایی نزدیک می‌شود.

احسان اصولی سخنگوی فدراسیون درباره وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال گفت:

بیشتر از سه ساعت به موضوع سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان پرداختیم. در این خصوص گزارش‌هایی که قرار بود آماده شود، به نتیجه رسید. ریاست محترم و هیئت رئیسه نظراتی داشتند و درباره‌اش بحث شد. بنا شد تا حدود 20 اسفند ماه یعنی قبل از اردوی تیم ملی در فروردین ماه سرمربی انتخاب شود. ما در این جلسه به انتخاب نزدیک‌تر شدیم. انتخاب ما محدود‌تر شد.

او ادامه داد:

ما به انتخاب نزدیک شدیم. تا چند روز آینده یعنی 20 اسفند یا یکی، دو روز این‌طرف و آن‌طرف گزینه نهایی معرفی خواهد شد و به هر حال عوامل و متغیرهایی است که در این تصمیم نهایی مؤثر خواهد بود. تک بعدی به موضوع نگاه نکردیم. هر انتخابی یک پیش فرض‌ها و پیش نیازهایی را دارد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره اینکه گزینه داخلی یا خارجی است، گفت:

گزینه‌های بحث شده هم ایرانی و هم خارجی داریم. نگاه ما فنی و بهترین انتخاب است جدا از اینکه خارجی باشد یا داخلی. مهم این است تیم به بهترین شکل آماده شود و به جام ملت‌های آسیا برود.

اصولی درباره انتقادهایی که به روش انتخاب سرمربی مطرح شده،‌ بیان کرد:‌

ما روی روش بحث کردیم و معتقدیم روش درستی بود. برخی صحبت‌ها با واقعیت‌ها منطبق نبود. در معرض گفت‌و‌گو با افراد هستیم تشریح نمی‌کنم اما بعد از انتخاب تشریح می‌کنم که چرا روش انتخاب سرمربی تیم ملی درست بود تا افکار عمومی و پیشکسوت و رسانه‌ها بدانند هیچ پروژه و طراحی‌ای در کار نبود. مضیقه‌ها و متغیرهایی وجود داشت که به این روش رسید.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا گزینه اصلی اکنون تیم دارد یا نه، تأکید کرد:

اگر ادامه بدهید به گزینه خواهیم رسید. هم گزینه اول و هم گزینه دوم ما اکنون تیم دارند.

اصولی وقتی با اصرار خبرنگاران مبنی بر اینکه گزینه‌هایی خارجی هستند یا داخلی، گفت:

در خصوص انتخاب سرمربی بحث داخلی و خارجی بودن مهم نیست. مهم بحث فنی و انتظارات از تیم ملی است. البته در نحوه قرارداد این امر موثری است، اما انتخاب اول و دوم را وقتی می‌خواهیم معرفی کنیم، مهم چیزهای دیگری است.

او درباره اینکه آیا سرمربی جدید نیاز به زمان ندارد،‌ خاطرنشان کرد:

این‌ها قابل مذاکره است. ما به انتخاب نزدیک‌تر شدیم ، البته لیگ در حال برگزاری است. همین الان هم سرمربی انتخاب شود، نمی‌تواند اردو تشکیل بدهد و باید به ایام فراغت بازی‌های لیگ برسیم که قول می‌دهیم در آن زمان معرفی کنیم. کسانی را هم به آن‌ها فکر می‌کنیم که لیگ را می‌شناسند و بازیکنان را هم شناخت دارند. فوتبال ما را نیز می‌شناسند و نیاز نیست لیگ را ببینند. ارنج اصلی تیم ملی هم مشخص است و ما نگرانی این مسئله نیستیم. این تأخیر و دقت ناظر بر این است که لیگ جاری شده است. ان‌شاالله تا قبل از تعطیلات لیگ سرمربی را معرفی می‌کنیم.

اصولی افزود:

قطعا برنامه برای گرفتن رضایت‌نامه داریم. یکی از آن متغیر‌هایی که عرض می‌کنیم همین است. اگر سرمربی ما تحت قرارداد باشگاه باشد درباره‌اش بحث می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *