بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پاریس در شوک ؛ ناصر الخلیفی متهم به آدم ربایی شد!

آغاز تحقیقات از ناصر الخلیفی به اتهام آدم ربایی و شکنجه

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۳
ناصر الخلیفی

یک تاجر الجزایری-فرانسوی از ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، به اتهام آدم‌ربایی و شکنجه شکایتی مطرح کرده که می‌تواند حواشی زیادی داشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یک تاجر الجزایری-فرانسوی از ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، به اتهام آدم‌ربایی و شکنجه شکایتی مطرح کرده که می‌تواند حواشی زیادی داشته باشد.

به گزارش پارس فوتبال، سه دادگاه تحقیقاتی در پاریس، امروز سه‌شنبه برای بررسی اتهامات ناصر الخلیفی در مورد آدم‌ربایی و شکنجه طیب بن عبدالرحمن، تاجر و لابی‌گر فرانسوی الجزایری، که چندین ماه پیش با داشتن مدارک مستند مدعی شده بود در سال 2020 در قطر ربوده شده و تحت شکنجه قرار گرفته، شروع به کار کردند.

همانطور که در رسانه‌های مختلف فرانسه از جمله اکیپ آمده است، این تاجر طبق قانون فرانسه برای بررسی ادعایش مبنی بر شکنجه شدن در قطر شکایتی ارائه داده و وکلای او از روند رسیدگی به پرونده ابراز رضایت کرده اند. تحقیقاتی که می تواند رئیس پی اس جی را با خطر مواجه کند.

طیب ادعا کرده است که به دلیل افشای اطلاعاتی در مورد الخلیفی و نقش او در اعطای میزبانی جام جهانی 2022 به قطر و نیز حق پخش تلویزیونی جام‌های جهانی 2026 و 2030 به بی این اسپورتس، در قطر ربوده و شکنجه شده است. او مدعی است الخلیفی در این قضیه نقش مستقیم داشته است.

لازم به ذکر است که الخلیفی سال گذشته به اتهام فساد مالی در زمینه فروش حق پخش تلویزیونی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام جهانی ۲۰۳۰ از سوی دادگاهی در سوئیس محاکمه و در آن پرونده تبرئه شد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *