بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جانشین احتمالی مسی در پی اس جی مشخص شد

محمد صلاح گزینه نقل و انتقالاتی پاری سن ژرمن در صورت جدایی لیونل مسی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۷
محمد صلاح

برخی از منابع خبری فرانسه مدعی شدند که پاری‌ سن‌ ژرمن در صورت عدم تمدید قرارداد لیونل مسی، مذاکرات خود را با محمد صلاح آغاز خواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برخی از منابع خبری فرانسه مدعی شدند که پاری‌ سن‌ ژرمن در صورت عدم تمدید قرارداد لیونل مسی، مذاکرات خود را با محمد صلاح آغاز خواهد کرد.

به گزارش پارس فوتبال، قرارداد مسی با پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد، اما این بازیکن آرژانتینی تاکنون تمامی پیشنهادات برای تمدید قراردادش را رد کرده است.

شبکه Le Sport 10 فرانسه امروز در گزارشی به این مسئله پرداخت و اعلام کرد مسی دیگر مطمئن نیست که بخواهد قراردادش را با پاریس تمدید کند.

این شبکه فرانسوی همچنین اشاره کرد که پدر مسی قصد دارد در روزهای آینده با مسئولان باشگاه پاری‌سن‌ژرمن دیدار کند، اما دیگر اعتمادی بین دو طرف وجود ندارد.

این رسانه همچنین توضیح داد که پی‌اس‌جی در صورت شکست در مذاکرات با مسی، آماده آغاز مذاکرات برای عقد قرارداد با جانشین مسی خواهد بود.

نکته جالب اینکه Le Sport 10 مدعی شد پاری‌ سن‌ ژرمن پرونده قرارداد با محمد صلاح را باز کرده، چرا که این قرارداد علاوه بر دلایل ورزشی، در بحث تبلیغاتی نیز برای این باشگاه سود خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *