بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مسی علیه امباپه ؛ ستاره آرژانتینی به نیمار رای داد

انتخاب نیمار به جای کیلیان امباپه توسط لیونل مسی برای حضور در تیم منتخب فیفا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۷
لیونل مسی

لیونل مسی ستاره آرژانتینی، تصمیم گرفته نیمار را به عنوان بازیکن منتخبش برای جایزه بهترین بازیکن سال فیفا انتخاب کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیونل مسی ستاره آرژانتینی، تصمیم گرفته نیمار را به عنوان بازیکن منتخبش برای جایزه بهترین بازیکن سال فیفا انتخاب کند.

به گزارش پارس فوتبال، مراسم اهدای جوایز بهترین بازیکنان فیفا در سال 2022 شب گذشته برگزار شد و لیونل مسی موفق شد بار دیگر این افتخار را از آن خود کند.

امباپه پس از این بازیکن و با فاصله بسیار کمی در جایگاه دوم قرار گرفت و کریم بنزما هم جایزه توپ طلای 2022 را از آن خودش کرده بود سوم شد.

کمی پس از پایان این مراسم بود که آرای تمامی شرکت کنندگان در نظرسنجی انتخاب بهترین بازیکن سال منتشر و مشخص شد که این ستاره آرژانتینی تصمیم گرفته که به دوست و هم تیمی قدیمی‌اش که پیش از این هم در بارسا با او هم‌بازی بوده به عنوان نفر اول بهترین بازیکن سال 2022 از نظر خودش رای بدهد.

هرچند او نام امباپه را هم در این فهرست قرار داده بود اما این مهاجم فرانسوی پس از نیمار در رده دوم بهترین بازیکن سال از نظر مسی قرار داشت که با توجه به درخشش او در رقابت‌های باشگاهی و همچنین ملی خصوصا در جام جهانی قطر برای بسیاری عجیب به نظر می‌رسید.

این موضوع و تصمیم مسی برای عدم قرار دادن اسم امباپه در جایگاه اول، در حالی که خودش تنها با هشت امتیاز اختلاف توانست این جایگاه را از آن خود کند مورد توجه زیادی قرار گرفته و بحث مربوط به رابطه نه چندان خوب این دو بازیکن را که پیش از این نیز در پی اس جی بارها از سوی منابع نزدیک به این باشگاه تایید شده بود مطرح کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *