بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بورنموث 1-4 منچسترسیتی ؛ سایه پپ پشت سر آرتتا

جشنواره گل منچسترسیتی در ورزشگاه ویتالیتی برابر بورنموث با 4 گل

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ | ۹:۴۹
بورنموث و منچسترسیتی

منچسترسیتی در یکی از بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس از ساعت 21 در ورزشگاه ویتالیتی به مصاف بورنموث رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منچسترسیتی با برتری 4-1 مقابل بورنموث، فاصله دو امتیازی خود آرسنال صدرنشین را حفظ کرد.

به گزارش پارس فوتبال، منچسترسیتی در یکی از بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس از ساعت 21 در ورزشگاه ویتالیتی به مصاف بورنموث رفت و با ارائه یک بازی کاملا برتر موفق شد این تیم را با نتیجه 4-1 شکست دهد. شاگردان پپ گواردیولا در شبی که آرسنال با یک گل از سد لستر گذشت، به این برد نیاز داشتند تا 55 امتیازی شده و فاصله دو امتیازی خود با این تیم را حفظ کنند.

آنها که بعد از غلبه بر آرسنال، با دو نتیجه مساوی متوقف شده بودند، دیشب با به رخ کشیدن قدرت خط حمله خود، میزبان را درهم کوبیدند. سیتزن‌ها خیلی زود و در دقیقه 15 به گل اول رسیدند؛ خولین آلوارز روی ریباند ضربه ارلینگ هالند در دهانه دروازه موفق به زدن گل اول تیمش شد.

سیتی بعد از گل اول به برتری خود ادامه داد و در دقیقه 29 به گل دوم دست یافت. فیل فودن روی ارسال ایلکای گوندوغان توپ را در دهانه دروازه برای هالند کاشت و مهاجم نروژی با ضربه روی پا دروازه میزبان را برای بار دوم گشود.

در دقیقه 38 بازی یک خطای مشکوک به هند داخل محوطه جریمه سیتی رخ داد، اما بعد از بازبینی صحنه در VAR موقعیت جبران یکی از دو گل دریافت شده توسط میزبان از دست رفت. در دقیقه 41 بازی سیتی می‌توانست روی ارسال فودن و ضربه سر آلوارز به گل سوم برسد، ولی نتو به خوبی ضربه بازیکن حریف را مهار کرد.

بورنموث و منچسترسیتی

منچسترسیتی اما پیش از پایان نیمه اول موفق شد گل سوم را بزند و با خیال راحت راهی نیمه دوم شود. فیل فودن در چهل و پنجمین دقیقه از بازی، پاس در عرض مدافع حریف را قطع کرد و در موقعیت تک به تک با نتو گل سوم را به ثمر رساند.

در نیمه دوم سیتی در پی حفظ نتیجه و کنترل بازی بود. بورنموث هم با توجه به سنگینی نتیجه، توان و روحیه چندانی برای جبران نداشت. در این شرایط شاهد به ثمر رسیدن گل چهارم تیم میهمان هم بودیم.

شوت روی پای رودریگو در دقیقه 51 از داخل محوطه جریمه به کریس مفام، مدافع ولزی بورنموث برخورد کرده و وارد دروازه این تیم شد تا نتیجه 4-0 به سود شاگردان پپ شود. آکه در دقیقه 60 فرصت خوبی برای زدن گل پنجم داشت اما گلر بورنموث با عکس‌العملی به موقع مانع او شد.

بورنموث و منچسترسیتی

با نزدیک‌تر شدن به دقایق پایانی، بورنموث کمی جلوتر کشید و موقعیت‌هایی را روی دروازه حریف ایجاد کرد؛ یکی از همین موقعیت‌ها در دقیقه 83 بالاخره به گل تبدیل شد. جفرسون لرما با یک شوت روی پای زیبا از نزدیکی‌های نقطه پنالتی اولین گل میزبان در این دیدار را به ثمر رساند. بعد از این گل، سیتی باز هم چهره تهاجمی به خود گرفت و روی ضربه ایستگاهی زیبای محرز در آخرین دقیقه بازی به گل برسد، اما این ضربه با اختلافی اندک به بیرون رفت تا بازی با نتیجه 4-1 به سود شاگردان پپ به پایان برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *