بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادعای عجیب اسطوره فوتبال ؛ نه به پیراهن سرخ

دل پیرو : فرگوسن برای پیوستن من به منچستر یونایتد پافشاری می کرد

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۵

آلساندرو دل پیرو اسطوره فوتبال ایتالیا مدعی شد که زمانی الکس فرگوسن سرمربی وقت منچستر یونایتد برای خرید او پافشاری می کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آلساندور دل پیرو با حضور در استودیوی شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» درباره دیدار شب گذشته (چهارشنبه) تیم‌های اینتر و پورتو در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که به برتری یک بر صفر تیم تحت هدایت سیمونه اینزاگی انجامید، گفت:

«اینتر در تمام طول این دیدار سوار بر بازی بود. باید به طور ویژه از لوکاکو و بروزوویچ تمجید کنم که با حضورشان در زمین بر قدرت اینتر افزودند. هر دوی آنها در حفظ توپ عالی بودند و روملو کارش را به خوبی انجام داد. دروازه‌بان‌های هر دو تیم هم عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشتند.»

مهاجم پیشین تیم‌ ملی ایتالیا همچنین در بخشی از صحبت‌هایش با اشاره به اینکه زمانی که عضو تیم یوونتوس بود، شانس پیوستن به منچستر یونایتد را داشت، یادآور شد:

«سرالکس فرگوسن من را برای منچستریونایتد می‌‌خواست، هنوز هم به خوبی مذاکراتی را که بین ما رد و بدل شد، به خاطر دارم. هم قبل از سال 2000 و هم بعد از آن پیشنهادهایی از جانب سرالکس بود و او روی پیوستن من به منچستریونایتد پافشاری می‌کرد.»

دل پیرو 48 ساله بین سال‌های 1993 تا 2012 در عضویت یوونتوس بود و در 705 بازی که برای این تیم به میدان رفت، آمار 290 گل زده را از خود برجای گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *