بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فولاد خوزستان در آستانه کسب رکوردی ماندگار در لیگ قهرمانان آسیا

رقابت فولاد خوزستان و الشباب عربستان برای کسب عنوان بهترین خط دفاعی لیگ قهرمانان آسیا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۵:۲۰
فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا

فولاد خوزستان به همراه الشباب عربستان بر سر کسب عنوان بهترین خط دفاعی لیگ قهرمانان آسیا رقابت می کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فولاد خوزستان به همراه الشباب عربستان بر سر کسب عنوان بهترین خط دفاعی لیگ قهرمانان آسیا رقابت می کنند.

به گزارش پارس فوتبال، پس از قطعی شدن صعود شاگردان نکونام به دور بعدی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، حالا فولادی ها در دیدار پایانی در پی کسب دو عنوان تیمی و مهم در این پیکارها هستند. نخست صعود به عنوان تیم اول و دوم نیز کسب عنوان بهترین خط دفاعی.

فولاد خوزستان که اکنون با 11 امتیاز در صدر جدول رده بندی گروه قرار دارد، در دیدار پایانی باید به مصاف شباب الاهلی دبی برود. در صورت کسب تساوی نیز شاگردان نکونام به عنوان تیم صدرنشین و اول گروه راهی مرحله یک هشتم نهایی خواهند شد.

نکته بعدی نیز حفظ عنوان بهترین خط دفاعی لیگ قهرمانان آسیاست. تاکنون فولاد فقط یک بار و در دیدار برابر شباب الاهلی دروازه خود را باز شده دیده است. گلی که در دقیقه 91 توسط فدریکو کارتابیا وارد دروازه شهاب گردان شد، تنها گل دریافتی نماینده ایران در این پیکارهاست.

در حال حاضر و تا پایان دور پنجم این پیکارها، فولاد و الشباب عربستان تنها تیم هایی هستند که فقط یک گل را در این پیکارها دریافت کرده اند. تا پیش از دیدارهای شب گذشته الهلال نیز با یک گل خورده جزو تیم های دارای بهترین خط دفاعی بود که شاگردان رامون دیاز در تقابل با الشارجه 2 مرتبه دروازه خود را باز شده دیدند و این مسئله سبب شد تا عنوان بهترین خط دفاعی لیگ قهرمانان آسیا در اختیار فولاد و الشباب عربستان قرار بگیرد.

نماینده سعودی ها نیز در این پیکارها تنها در دیدار برابر نیروی هوای عراق دروازه خود را باز شده دید. آنها در روز پایانی باید به مصاف تیم الجزیره امارات بروند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *