بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دژاوو برای بازیکن سابق استقلال در جام حذفی

درخشش بابک مرادی در ضربات پنالتی دیدار هوادار و مس رفسنجان در روزهای خوبش

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۹
درخشش بابک مرادی در ضربات پنالتی دیدار هوادار و مس رفسنجان در روزهای خوبش

بابک مرادی این روزها در ترکیب اصلی هوادار حضور ثابتی دارد و با دوندگی بالا خط هافبک هوادار را به خط حمله وصل می‌کند و وظیفه بازی‌سازی را برعهده دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بابک مرادی یکی از پنالتی‌زن‌های هوادار مقابل مس رفسنجان بود.

به گزارش پارس فوتبال، بابک مرادی این روزها در ترکیب اصلی هوادار حضور ثابتی دارد و با دوندگی بالا خط هافبک هوادار را به خط حمله وصل می‌کند و وظیفه بازی‌سازی را برعهده دارد.

مرادی پس از بازی خوب مقابل پرسپولیس، ۱۲۰ دقیقه جلوی مس رفسنجان در جام حذفی در میدان بود و یکی از پنج پنالتی‌زن هوادار تهران بود. در روزی که همه هواداری‌ها پنالتی‌های خود را گل کردند، مرادی پس از خراب شدن پنالتی مس پشت توپ ایستاد و تیمش را پیش انداخت.

شماره ۱۰ این روزهای هوادار که در جام حذفی با پیراهن استقلال در ضربات پنالتی به پرسپولیس گل زده و سبب صعود تیمش شده بود این بار در موقعیتی مشابه توپ خود را گل کرد و با نشستن روی زانوهایش ژستی شبیه به همان زمان گرفت.

بابک مرادی این روزها در فرم خوبی قرار دارد و گل شدن پنالتی حساسش مقابل مس رفسنجان روحیه او را بهتر از قبل خواهد کرد چراکه مرادی پس از جدایی پرحاشیه از استقلال از شرایط مطلوبش دور شده بود، اما در این فصل با هوادار به نوعی احیا شده است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *