بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شاه ماهی جذاب پرسپولیس زیر تیغ تیز انتقادات + جزئیات

اسماعیل حلالی : فرشاد فرجی در دیدار مقابل هوادار بدترین تصمیم را گرفت

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰
اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس گفت : در طول بازی پرسپولیس که همیشه یک تیم هجومی و تهاجمی است، ۳۰ بار مدافعان و هافبک‌ها توپ را به علیرضا بیرانوند دادند و به اصطلاح رو به عقب بازی می‌کردند و تک گل بازی هم با اشتباه فرشاد فرجی رقم خورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل هوادار در هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت:

پرسپولیس در بازی با هوادار اصلاً نمایش خوبی نداشت و مقابل تیمی که متوسط رو به پایین است، شکست خورد. هوادار در هر بازی خیلی موقعیت گل ایجاد نمی‌کند، اما مقابل پرسپولیس ۲-۳ فرصت گلزنی را ایجاد کرد. الهامی می‌خواست تیمش در نیمه اول گلی دریافت نکند و بازی را به نیمه دوم بکشاند که به هدفش هم رسید.

وی افزود:

پرسپولیس طوری بازی کرد که هوادار می‌خواست. در نیمه دوم هم اشتباهات خیلی زیادی از بازیکنان سر زد. هوادار پرس سنگینی را به اجرا درآورد و پرسپولیس هم آنچنان سرعت زیادی به بازی نمی‌داد. باید انتقال توپ را به زمین حریف افزایش داد تا موقعیت داشته باشیم، اما پرسپولیس اصلاً در این کار موفق عمل نکرد.

کارشناس فوتبال در مورد اشتباه مدافع پرسپولیس در دریافت تک گل بازی با هوادار عنوان کرد:

در طول بازی پرسپولیس که همیشه یک تیم هجومی و تهاجمی است، ۳۰ بار مدافعان و هافبک‌ها توپ را به علیرضا بیرانوند دادند و به اصطلاح رو به عقب بازی می‌کردند. تک گل بازی هم با اشتباه فرشاد فرجی رقم خورد که سعی داشت توپ را به عقب پاس بدهد، در حالی که می‌توانست بدن نشان دهد و توپ را به سمت دروازه حریف ببرد یا به اوت بزند، اما بدترین تصمیم را گرفت. محمدجواد محمدی بازیکن سرعتی و باهوش هوادار این توپ را از آن خود کرد و گل را به ثمر رساند.

وی ادامه داد:

وقتی تیمی زیاد پاس به عقب و دروازه‌بان می‌دهد، باعث خواهد شد که سرعت بازی کاهش یابد، در ادامه نیز تیم حریف با آرامش، به شکل خودش بازمی‌گردد تا جلوی حمله بعدی را بگیرد. پرسپولیس در سرعت دادن به بازی مشکل دارد.

پیشکسوت فوتبال در خصوص میانگین سنی بالای بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد:

پرسپولیس در بازی با هوادار اصلاً به بازی سرعت نمی‌داد و این موضوع به دلیل سن بالای بازیکنان‌شان است. میانگین سنی بازیکنان پرسپولیس ۳۰ سال است و وقتی فشار در تمرین و مسابقه بیشتر شود، مصدومیت نفرات بالاتر خواهد رفت. سن بالا فقط یک حسن دارد که تجربه بازیکنان در دیدارهای حساس به کمک تیم می‌آید، اما در مقابل یک تیم جوان و دونده به ضرر تیم تمام می‌شود.

حلالی درباره اینکه پرسپولیس نباید وارد حاشیه شود، تاکید کرد:

درست است که در برخی از دیدارها اشتباهات داوری باعث این می‌شود که نتیجه را از دست بدهیم ولی نباید با اظهارات جنجالی و از کوره در رفتن آرامش تیم‌مان را به هم بزنیم. به بازیکن ربطی ندارد که بعد از بازی با مصاحبه‎‌هایش به داور بتازد و تمرکزش بابت مسائل داوری و حاشیه‌ای پایین بیاید. فشار بالا کارآیی تیم را پایین می‌آورد و مسائل حاشیه‌ای فکر بازیکنان را برای بهتر بازی کردن خراب می‌کند.

کارشناس فوتبال اضافه کرد:

پس از رفتن لوکادیا تیم بسیار خوب کار کرد و مشکلی برای نتیجه‌گیری نداشت. درست است در بازی مقابل فولاد و آلومینیوم اشتباه داور امتیازات را از پرسپولیس گرفت ولی تیم باید با قدرت به بازی‌ها بازگردد و وارد حاشیه نشود. مدیریت باشگاه و کادر فنی نباید از کوره در بروند و آرامش را از تیم بگیرند. برخی از اوقات هم خودمان خواسته و ناخواسته تیم را از مسیر خارج کردیم. اگر پرسپولیس بخواهد قهرمان شود باید قوی‌تر از این چند بازی و بدون توجه به حواشی کارش را انجام دهد.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا پرسپولیس هنوز هم شانس زیادی برای قهرمانی دارد، خاطرنشان کرد:

در لیگ‌های بزرگ دنیا هم برخی مواقع یک بازی تمام معادلات یک جام را تغییر می‌دهد. مطمئن باشید پرسپولیس امسال برای قهرمانی بسته شده و می‌تواند به قهرمانی لیگ برتر دست یابد به شرطی که کادر مدیریتی، فنی و بازیکنان هیچ توجهی به مسائل حاشیه‌ای بیرون زمین نداشته باشند و هدف‌شان رسیدن به قهرمانی باشد. یک باخت یا چند ناکامی و اتفاق در اواسط فصل یک تیم را نباید از مسیرش خارج کند. این آخر فصل است که جام قهرمانی را به تیم برتر در همه زمینه‌ها و رکوردشکنی‌ها می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *