بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیکان خرامان خرامان بالا می آید تا فینال + عکس

صعود پیکان به جمع هشت تیم برتر جام حذفی با غلبه بر تیم های دسته پایین

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۰
پیکان

پیکان با دو پیروزی متوالی مقابل تیم‌های دسته پایین به جمع 8 تیم برتر جام حذفی رسیده است. این تیم حالا سودای شگفتی در سر دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیکان با دو پیروزی متوالی مقابل تیم‌های دسته پایین به جمع 8 تیم برتر جام حذفی رسیده است.

به گزارش پارس فوتبال، جام حذفی همواره به جام شگفتی‌ها معروف بوده است؛ تورنمنتی که در سال های گذشته نیز با صعود تیم‌های کم نام و نشان‌تر پیگیری شده و حتی سال گذشته آلومینیوم اراک و نساجی به فینال آن رسیدند.

یکی از تیم‌هایی که به جمع 8 تیم برتر مسابقات رسیده، پیکان تهران است. خودروسازان که عنوان جوان‌ترین تیم فوتبال ایران را یدک می‌کشند در دو بازی گذشته جام حذفی مقابل استقلال خوزستان و نود ارومیه بدون آنکه گلی دریافت کنند، به برد رسیدند و حالا انگیزه زیادی دارند به مراحل بعدی نیز راه یابند.

پیکان

شاگردان مجتبی حسینی فعلا چراغ خاموش تا مرحله یک چهارم نهایی بالا آمده‌اند و امیدوارند با یک قرعه خوب بتوانند نمایش های مطلوب خود را در جام حذفی ادامه بدهند و یکی از تیم‌های حاضر در نیمه نهایی باشند. اتفاقی که تاکنون برای باشگاه پیکان رخ نداده و اگر شاگردان جوان حسینی آن را محقق کنند دست به کار بزرگی زده‌اند.

پیکان در جام حذفی در بهترین حالت تا یک چهارم نهایی بالا رفته و بی شک بازیکنان و کادرفنی این تیم انگیزه زیادی دارند تا این طلسم را بشکنند و با برد در مرحله بعدی یکی از 4 تیم برتر مسابقات لقب بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *