بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیام ویژه ساپینتو پس از صعود دشوار استقلال در جام حذفی + عکس

ریکاردو ساپینتو : به این تیم افتخار می کنم. پیروزی در جام حذفی ایران نشانه دیگری از یکپارچگی تیم بود

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۴
ریکاردو ساپینتو

ریکاردو ساپینتو روز گذشته در پایان بازی با ملوان به زمین آمد و شادی برد در این مرحله از جام حذفی را با تماشاگران حاضر روی سکوها تقسیم کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ریکاردو ساپینتو روز گذشته در پایان بازی با ملوان به زمین آمد و شادی برد در این مرحله از جام حذفی را با تماشاگران حاضر روی سکوها تقسیم کرد.

به گزارش پارس فوتبال، او همان طور در متنی که پیش از این بازی اعلام کرده بود، مربی پرشوری است و احساسات خود را با تماشاگران و گروهی که با آنها کار می کند، به اشتراک می گذارد. متنی که سرمربی تیم استقلال در پایان این بازی در صفحه شخصی اش هم به اشتراک گذاشته است، در نوع خود جالب است. جایی که در ابتدا می گوید:

به این گروه افتخار می کنم.

ریکاردو ساپینتو در ادامه یادداشت جدیدش از روزهای سخت و اختلاف 8 امتیازی با صدرنشین صحبت کرد و نوشت:

ریکاوری پس از اختلاف 8 امتیازی کار آسانی نبود، اما واکنش تیم به این موانع و دیگر موانع باورنکردنی بوده است. پیروزی در جام حذفی ایران نشانه دیگری از یکپارچگی تیم بود.

سرمربی تیم استقلال دوست ندارد، همین جای کار متوقف شود. طبیعتا او دوست دارد روند همین طور تا پایان فصل ادامه یابد تا در لیگ برتر و جام حذفی هم جام قهرمانی را لمس کند. از اینرو می گوید:

اما کار هنوز به پایان نرسیده و کارهای زیادی وجود دارد و موانع بیشتری برای غلبه بر آن وجود دارد. با همه حمایت‌های شما، در برابر همه و همه چیز، ما می‌توانیم به هر چیزی برسیم. پیش به جلو استقلال.

ریکاردو ساپینتو

و اما با عذرخواهی صورت گرفته از سوی ریکاردو ساپینتو او امیدوار است، دو جلسه از 4 جلسه محرومیتش کاهش یابد و از بازی با گل گهر در لیگ برتر بار دیگر به روی نیمکت استقلال برگردد. او روز گذشته در استادیوم آزادی یک بار دیگر به شدت از سوی تماشاگران تیم استقلال تشویق و متوجه شد، اینروزها به سبب حضور روی نیمکت استقلال به عنوان مرد شماره یک تیم محبوبیت فوق العاده ای دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *