بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گلزن جام جهانی ستون استقلال شد + عکس

درخشش روزبه چشمی در ثبت کلین شیت برای استقلال دیدار با ملوان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۹
روزبه چشمی

استقلال روز گذشته موفق شد با دو گل ملوان را شکست دهد. روزبه چشمی به عنوان رهبر خط دفاعی استقلال به خوبی مهاجمان ملوان را مهار کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ملوان روز گذشته و در مصاف با استقلال از آنجایی که در چارچوب جام حذفی با آبی ها رویارو می شد، سبک متفاوتی را برای بازی پیش رو گرفته بود. روزبه چشمی به عنوان رهبر خط دفاعی استقلال به خوبی مهاجمان ملوان را مهار کرد.

به گزارش پارس فوتبال، شاگردان مازیار زارع این بار باز بازی نکردند و سعی می کردند، با دفاع فشرده و استفاده از ضد حملات به گل برسند و کار تیم استقلال را تمام کنند و انصافا تا پیش از اخراج مجید عیدی در اجرای این ایده موفق بودند. در نیمه نخست و روی یکی از ضد حملات ملوان می توانست، به طور جدی دروازه استقلال را تهدید کند و حتی به گل برسد اما تکل لحظه آخری روزبه چشمی با پای چپ این موقعیت خوب را از تیم ملوان گرفت.

جالب اینجاست، در بازی دو تیم در لیگ برتر در استادیوم آزادی و زمانی که نتیجه مساوی بدون گل بود، روزبه چشمی یک توپ را از روی خط دروازه برگرداند تا تیمش در بازی بماند و در ادامه مزد بازی هجومی خود را با 4 گل بگیرد.

روزبه چشمی

استقلال در دور برگشت بازی ها هم در فاز تهاجمی به تیم خوبی تبدیل شده است و هم در فاز دفاعی. این نشان می دهد، هماهنگی خوبی بین خط دفاع و هافبک استقلال به وجود آمده است و روزبه چشمی به عنوان بازیکن باتجربه که بین خط دفاعی و هافبک بازی می کند، این هماهنگی بین خطوط را به خوبی ایجاد کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *