بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهارت ها و گل های دیدنی ستاره جدید لیورپول + فیلم

گل ها و مهارت های کودی خاکپو در لیورپول

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۸


گل ها و مهارت های کودی خاکپو در لیورپول را مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کودی خاکپو، مهاجم هلندی جدید لیورپول، در نشست خبری  گفت:

«ما آماده بازی هستیم. این یک بازی خانگی است و می‌خواهیم برنده شویم و نمایش خوبی برابر هواداران داشته باشیم. می‌خواهیم به دور بعد برویم و تلاشمان را خواهیم کرد.»

اولین گل برای لیورپول در دربی:

«اولین گل طبعا حس خاصی داشت، به خصوص که در دربی هم به ثمر رسید. این بهترین بازی برای گلزنی بود و سپس مقابل نیوکسل هم گل زدم. این دو گل برای خودم و تیم بسیار مهم بودند.»

شروع نه چندان خوب در لیورپول:

«تغییر تیم در زمستان همیشه سخت است. وارد فضایی جدید شدم و تیم هم فرم خوبی نداشت. برای وفق دادن خودم به زمان نیاز داشتم. انگیزه‌ام بسیار بالاست و مطمئن بودم قادر به درخشش در لیورپول هستم. حالا باید مثبت فکر کنیم و به همین روند پیروزی‌ها ادامه دهیم. طبیعی است که اگر تیم روی فرم باشد، من هم بهتر کار خواهم کرد. در این دو بازی اخیر بهتر بودیم و برنده هم شدیم. جدی و پرفشار کار را شروع کردیم و نتیجه‌اش را هم گرفتیم. باید همین‌طور جدی و باانگیزه ادامه دهیم و بازی‌های بعدی را هم ببریم.»

چالش بزرگ برابر رئال:

«می‌خواهیم برابر رئال نشان دهیم به روزهای خوبمان برگشته‌ایم و قادر به شکست‌شان هستیم. در این بازی می‌توان خیلی چیزها را ثابت کرد. من همیشه مثبت فکر می‌کنم. این دومین بازی من در لیگ قهرمانان است و بسیار باانگیزه‌ام. بی‌تاب این بازی هستم و باید ثابت کنم که مستحق بازی در بالاترین سطح هستم. بازی در لیگ قهرمانان رؤیای هر بازیکنی است و اینجا در لیورپول 100درصد تمرکز روی بازی فرداست.»


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *