بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گل ها و مهارت های چشمگیر مستعدترین بازیکن لیورپول + فیلم

گل ها و مهارت های هاروی الیوت در لیورپول

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۱:۲۲


گل ها و مهارت های هاروی الیوت در لیورپول را مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما گل ها و مهار های برتر هاروی الیوت مستعدترین بازیکن باشگاه فوتبال لیورپول انگلیس در فصل 2022/2023 را آماده کرده ایم.


هاروی اسکات الیوت  بازیکن فوتبال اهل انگلستان است که برای باشگاه لیورپول بازی می‌کند.

وی همچنین در تیم‌های ملی فوتبال زیر ۱۵ سال انگلستان و زیر ۱۷ سال انگلستان بازی کرده‌است.

الیوت اولین بازی تیم اول خود را برای فولام در سپتامبر ۲۰۱۸ رقم زد و با ۱۵ سال و ۱۷۴ روز، جوانترین بازیکنی بود که در جام اتحادیه بازی کرد. در ماه مه ۲۰۱۹ با ۱۶ سال و ۳۰ روز، جوانترین بازیکنی بود که در لیگ برتر بازی کرد.

عملکرد باشگاهی
فولام
الیوت در آکادمی فولام بود و در این مدت در مدرسه پسرانه کومبه در نیو مالدن شرکت کرد. الیوت اولین بازی اول خود را برای فولام به عنوان یک جانشین ۱۵ ساله در دقیقه ۸۱ در جام اتحادیه در ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۸ مقابل میلوال به دست آورد. اوایل آن روز در مدرسه بوده‌است و صبح روز بعد نیز در مدرسه بود. در ۱۵ سال و ۱۷۴ روز او به جوانترین بازیکن تیم اول و جوانترین بازیکن باشگاه در این رقابت‌ها تبدیل شد.

در ۴ مه ۲۰۱۹، الیوت پس از حضور در دقیقه ۸۸ به عنوان جانشین آندره فرانک زامبو آنگوئیسا در یک بازی با نتیجه ۰–۰ مقابل ولورهمپتون واندررز، اولین بازی خود را در لیگ انجام داد. با انجام این کار، او جوانترین بازیکن لیگ برتر در ۱۶ سال و ۳۰ روز شد و رکوردی را که متیو بریگز، بازیکن دیگر فولام در سال ۲۰۰۷ تعیین کرد، شکست.

لیورپول
در ژوئیه سال ۲۰۱۹، وی با انتقال به لیورپول ارتباط برقرار کرد، همچنین از رئال مادرید و پاری سن ژرمن نیز پیشنهاد دریافت کرد. در تاریخ ۲۸ ژوئیه، وی با هزینه ای اعلام نشده برای لیورپول قرارداد بست. در همان روز، او اولین حضور خود را در این باشگاه، به عنوان جانشین، در یک شکست ۳–۰ دوستانه مقابل ناپولی رقم زد.

او اولین بازی رقابتی خود را برای این باشگاه در تاریخ ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۹ در بازی جام اتحادیه مقابل میلتون کینز دونز انجام داد. پس از انجام این کار، در سن ۱۶ سال و ۱۷۴ روز، او جوانترین بازیکنی بود که مسابقه ای را برای این باشگاه آغاز کرد و دومین جوان بعد از جروم سینکلر بود که در یک مسابقه رقابتی حضور داشت.

ماه بعد، در جریان ضربات پنالتی ۵-5 (5-4) این باشگاه مقابل آرسنال در مرحله بعدی این رقابت‌ها، الیوت جوانترین بازیکن در سن ۱۶سال و ۲۰۹ روز بود که در زمین خانگی لیورپول، آنفیلد، بازی را شروع کرد. در ۲ ژانویه ۲۰۲۰، او اولین بازی خود در لیگ برتر را برای لیورپول رقم زد و یک دقیقه قبل از سوت پایان در یک پیروزی ۲–۰ خانگی مقابل شفیلد یونایتد، جانشین محمد صلاح شد.

عملکرد بین‌المللی
الیوت با به ثمر رساندن اولین گل خود برای گروه سنی از نقطه ای در تساوی ۲ بر ۲ با لهستان میزبان به ثمر رساند پیش از این که انگلیس با کمک کوین بتسی پس از یک پنالتی ۳ بر یک به پیروزی برساند، به تیم زیر ۱۷ سال انگلیس کمک کرد تا در جام سیرینکا ۲۰۱۹ قهرمان شود.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *