بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش معنادار ستاره پرسپولیسی به یک پیشنهاد نجومی

محمدحسین کنعانی‌ زادگان پیشنهاد 40 میلیاردی تیم صنعتی را رد کرد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۹:۲۱
محمدحسین کنعانی‌ زادگان پیشنهاد یک تیم صنعتی را رد کرد

محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش فوتبال ایران، پیشنهاد سنگین یک تیم صنعتی را رد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدحسین کنعانی‌ زادگان پس از دو بار پارگی رباط صلیبی، دوباره به فوتبال برگشت و یکی از لژیونرهای فوتبال ایران به حساب می‌آید.

اسکوچیچ آن‌قدر به کنعانی‌زادگان علاقه داشت و مدل بازی‌اش را می‌پسندید که با وجود انواع و اقسام مخالفت‌ها برای دعوت او به اردوی تیم ملی، او کار خودش را کرد و بازیکن موردعلاقه‌اش را با وجود حاشیه‌هایی که داشت به تیم ملی آورد.

محمدحسین کنعانی‌ زادگان که برای اولین بار توسط کی‌روش به تیم ملی دعوت شد، امیدوار بود با توجه به آمادگی که داشت در ترکیب اصلی تیم ملی در جام جهانی حضور داشته باشد ولی کی‌روش در اقدامی عجیب این بازیکن را نیمکت‌نشین کرد و فقط یک نیمه مقابل انگلیس به او میدان داد.

مدافع پیشین پرسپولیس که در قطر بازی می‌کند، یکی از بهترین‌های تیمش در این فصل بوده و بیشترین گل زده در الاهلی هم متعلق به مدافع ایرانی این تیم است. کنعانی‌زادگان که دومین فصل حضورش در قطر را پشت سر می‌گذارد، همیشه در نقل و انتقالات یکی از گزینه‌هایی بوده که صحبت از بازگشت او به پرسپولیس مطرح می‌شد. این بازیکن قرارداد خوبی با باشگاه الاهلی قطر بسته و طبیعی بود که نتواند به همین راحتی تیمش را ترک کند.

نکته جالب اینجاست که همین چند وقت قبل و در نقل و انتقالات زمستانی یکی از تیم‌های متمول و صنعتی لیگ برتر پیشنهاد عجیبی به این بازیکن داد ولی کنعانی‌زادگان این پیشنهاد را رد کرد. ماجرا از این قرار بود که این تیم پولدار برای یک فصل پیشنهادی ۴۰میلیاردی به مدافع ملی‌پوش کشورمان داد ولی محمدحسین با این پیشنهاد مخالفت و اعلام کرد نمی‌تواند به تیمشان بیاید. کنعانی‌زادگان در مذاکره با این تیم متمول صنعتی گفت فعلا از بازی در قطر رضایت دارد و نمی‌خواهد به فوتبال ایران برگردد.

همچنین محمدحسین کنعانی‌زادگان به طرف مذاکره‌کننده اعلام کرد هر زمانی که به فوتبال ایران بازگردد، فقط برای پرسپولیس بازی خواهد کرد و پیراهن تیم دیگری را نخواهد پوشید. کنعانی‌زادگان مدعی شده عاشق پرسپولیس و هوادارانش است و نمی‌خواهد درصورت بازگشت به فوتبال ایران به تیم دیگری جز پرسپولیس فکر کند.

گفتنی است قرارداد کنعانی‌زادگان با الاهلی قطر در پایان فصل به پایان می‌رسد و هنوز تکلیف این بازیکن برای فصل آینده مشخص نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *