بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش فوری باشگاه استقلال به شایعه مصاحبه ساپینتو درباره ستاره تیم ملی

باشگاه استقلال : نقل قولی که از سوی ریکاردو ساپینتو درباره سردار آزمون در برخی صفحات مجازی در حال انتشار است، کذب محض است

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۷
استقلال

باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه‌ای، نقل قولی که از سوی ریکاردو ساپینتو درباره سردار آزمون منتشر شده بود را تکذیب کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه‌ای، نقل قولی که از سوی ریکاردو ساپینتو درباره سردار آزمون منتشر شده بود را تکذیب کرد.

به گزارش پارس فوتبال، صبح امروز نقل قولی از سوی ریکاردو ساپینتو در فضای مجازی منتشر شد که حواشی زیادی به دنبال داشت. چند هفته پیش بود که علی فتح‌الله‌زاده مدیر عامل استقلال در گفت‌وگو با یک برنامه تلویزیونی، از درخواست سرمربی پرتغالی برای جذب سردار آزمون و علی قلی‌زاده خبر داد.

فتح‌الله‌زاده مدعی شد که ساپینتو در نقل و انتقالات زمستانی، خواستار جذب این نفرات بوده است. امروز نیز اظهارنظری از سوی سرمربی پرتغالی در فضای مجازی منتشر شد که او اعلام کرده بود:

هرگز نگفتم که سردار آزمون را برای تیمم میخواهم، اما گفتم مهاجم باکیفیتی مثل سردار آزمون جذب‌ شه که‌ متأسفانه خبری نشد و گفتند به خاطر بدهی به سرمربی ایتالیایی نمیتوانیم مهاجم بگیریم.

این مصاحبه باعث شد تا باشگاه استقلال نسبت به تکذیب آن اقدام نماید. در این بیانیه آمده است:

نقل قولی که از سوی ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در برخی صفحات مجازی در حال انتشار است، کذب محض بوده و سرمربی استقلال اعلام کرد چنین اظهاراتی را هرگز انجام نداده است.

لازم به ذکر است که برخی از رسانه‌ها اعلام کردند باشگاه استقلال عذرخواهی روز گذشته ساپینتو درباره نشست خبری پس از بازی با پیکان را تکذیب کرده که این مسئله صحت نداشته و تکذیبیه آبی‌ها به خاطر همین مصاحبه‌ای است که صبح امروز به نقل از ساپینتو منتشر شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *