بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پشت پرده موفقیت های اخیر سرمربی استقلالی مشخص شد

آرش رضاوند :‌ فولاد به هیچ بازیکنی وابسته نیست ؛ جواد نکونام مهم‌ترین عامل موفقیت‌ فولاد است

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۲۲:۴۰
آرش رضاوند :‌ فولاد به هیچ بازیکنی وابسته نیست ؛ جواد نکونام مهم‌ترین عامل موفقیت‌ فولاد است

آرش رضاوند مدعی شد که فولاد به هیچ بازیکنی وابسته نیست و جواد نکونام مهم‌ترین عامل موفقیت‌ فولاد در آسیا است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت که یکی از اصلی‌ترین دلایل موفقیت‌های اخیر فولاد حضور جواد نکونام است.

آرش رضاوند در خصوص پیروزی شب گذشته فولاد مقابل الغرافه گفت:

اول از هرچیز صعود تیم بزرگ فولاد را به ملت ایران مخصوصا مردم شریف خوزستان تبریک می‌گویم. مسابقات سنگینی را پشت سر گذاشتیم. رطوبت و گرمای هوای عربستان و البته فاصله نزدیک مسابقات بازیکنان را واقعا  اذیت می‌کرد.

بازیکن پیشین استقلال افزود:

هرچه بیشتر می‌گذشت بازیکنان بیشتری مصدوم یا از نظر قوای جسمانی تضعیف می‌شدند اما خدارا شکر با همه این سختی‌ها توانستیم از این مرحله صعود کنیم. کادرفنی، بازیکنان و مجموعه تیم یک‌ماه کنار هم مانند خانواده سختی‌های زیادی کشیدند اما در آخر مزد زحماتمان را گرفتیم. این ‌موفقیت گوارای وجود همه مردم ایران و هواداران فولاد باشد.

هافبک فولاد خوزستان تصریح کرد:

شاگردی جواد نکونام باعث افتخار است. او مربی خیلی بزرگی است و در دوران فوتبالش هم در تورنمنت‌های زیادی حضور داشته، کاپیتان تیم ملی ایران بوده و بازی‌های بزرگ زیادی انجام داده، تجربیاتش به ما بسیار کمک کرده و در ادامه مسیر هم همینطور است. اگر فولاد چنین شرایطی را اکنون در آسیا دارد و قهرمانی‌هایی که به دست آورده، مهم‌ترین عاملش نکونام است و البته در کنار تلاش تمام مجموعه این موفقیت‌ها به دست آمده است. از حضور در کنار او خوشحالم چون به روند فوتبالم کمک کرده و امیدوارم در کنار همدیگر کارهای بزرگ‌تری را انجام بدهیم. از زحماتش ممنون هستم و امیدوارم که به آنچه در عرصه مربی‌گری لیاقت دارد، برسد.

رضاوند در خصوص محرومیتش از بازی بعدی گفت:

بازی‌ها نزدیک به هم است و فشار از نظر روحی و جسمی به بازیکنان می‌آید. در بازی قبل فکر می‌کنم یک لحظه تصمیم اشتباه گرفتم که باعث شد کارت زرد بگیرم. خدارا شکر تیم ما صعود کرده و البته فولاد به هیچ بازیکنی وابسته نیست. قطعا با حضور بازیکنانی که داریم تیم در بازی آخر بهترین عملکرد را خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *