بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادعای مجری انگلیسی درباره آینده کلوپ در لیورپول

ریچارد کیز : اگر لیورپول به رئال ببازد، یورگن کلوپ رفتنی است

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۲۹
لیورپول

ریچارد کیز، مجری ورزشی انگلیسی، معتقد است که در صورت حذف لیورپول برابر رئال جدایی مربی آلمانی در پایان فصل قطعی خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ریچارد کیز، مجری ورزشی انگلیسی، معتقد است که در صورت حذف لیورپول برابر رئال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، جدایی مربی آلمانی در پایان فصل قطعی خواهد بود.

به گزارش پارس فوتبال، لیورپول و یورگن کلوپ این روزها شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند. نتایج ضعیف قرمزهای آنفیلد باعث شده این تیم در حال حاضر در رتبه دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار داشته باشد.

شاگردان کلوپ روز شنبه در مقابل ولورهمپتون با شکست سنگین 3-0 بدرقه شدند و یورگن کلوپ مغموم و پریشان در کنفرانس خبری بعد از این مسابقه در ورزشگاه مولینکس با جیمز پیرس، روزنامه‌نگار، دچار تنش شده و به سوال او پاسخ نداد. کلوپ بعد از این اقدامش با انتقادات زیادی روبرو شد.

ریچارد کیز، مجری ورزشی انگلیسی، در انتقاد از کلوپ گفت:

مشکلات لیورپول با سیتی فرقی نمی کند. متاسفم چون به نظر می رسد کلوپ هر کاری که از دستش بر می آید، انجام می دهد تا در کنفرانس های مطبوعاتی خود را به جای گواردیولا جا بزند. رفتار او در نشست خبری پس از بازی با وولوز چه بود؟ نادیده گرفتن جیمز پیرس چون نوشته‌های انتقادی‌اش را دوست ندارد؟ این رقت‌انگیز است.

کیز ادامه داد:

وقتی یک مربی با رسانه‌ها دعوا می کند، در این تنش فقط یک برنده وجود دارد و آن مربی نیست. حدس می زنم کلوپ از لیورپول برود. الان نه، اما اگر رئال مادرید آنها را حذف کند، فکر می کنم او لیورپول را ترک خواهد کرد. لیورپول سایه‌ای از روزهای درخشانش است و در این زمینه کلوپ مقصر اصلی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *