بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وعده جالب وینیسیوس: رقص پس از گلزنی در فینال

وینیسیوس : رقص سامبا برای شادی پس از گل در فینال است!

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۲
وینیسیوس

وینیسیوس ستاره رئال مادرید، می‌گوید رقص خاص برزیلی برای شادی پس از گل مخصوص فینال است و می خواهد این کار را در فینال انجام دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وینیسیوس ستاره رئال مادرید، می‌گوید رقص خاص برزیلی برای شادی پس از گل مخصوص فینال است.

به گزارش پارس فوتبال، رئال مادرید شب گذشته در مرحله نیمه نهایی جام جهانی باشگاه‌ها برابر الاهلی مصر به میدان رفت و با نتیجه 1-4 برابر این تیم به پیروزی رسید.

این برد به معنای صعود شاگردان کارلو آنچلوتی به دیدار فینال این رقابت‌هاست و حالا آنها باید به مصاف الهلال بروند که پیش از این حضور در این بازی را با پیروزی برابر فلامینگو قطعی کرده بود.

وینیسیوس جونیور گل اول تیمش را در این بازی و در دقایق پایانی نیمه اول به ثمر رساند تا آنها پیروز به رختکن بروند. با این حال، خبری از خوشحالی گل خاص و همیشگی این ستاره برزیلی پس از گلی که زد نبود.

این اتفاق باعث شد که یکی از خبرنگاران اسپانیایی که برای پوشش این بازی به مراکش رفته بود از او بپرسد که چرا پس از گلی که به ثمر رسانده نرقصیده است و وینی در پاسخ به این سوال گفت:

رقص برای شادی پس از گل در فینال است!

به نظر می‌رسد که این بازیکن قصد دارد با توجه به شرایط رئال در هفته‌های اخیر و مصدومیت متعدد ستاره‌های این تیم، تمام تلاشش را برای ارائه بازی خوب در فینال جام جهانی باشگاه‌ها و به ارمغان آوردن جام قهرمانی این رقابت‌ها برای تیمش به کار بگیرد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *