بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهارت ها و گل های چشمگیر ستاره درخشان یوونتوس + فیلم

گل ها و مهارت های ولاهوویچ در یوونتوس 2022/2023

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۷


گل ها و مهارت های ولاهوویچ در یوونتوس 2022/2023 را مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما گل ها و مهارت های دوشان ولاهوویچ ستاره باشگاه فوتبال یوونتوس ایتالیا در فصل 2022/2023 را آماده کرده ایم.

یوونتوس در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ ایتالیا به مصاف سالرنیتانا رفت و موفق شد با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی برسد.
ولاهوویچ دو گل از سه گل تیمش را در این دیدار به ثمر رساند تا نقش مهمی در کسب سه امتیاز مهم این بازی ایفا کرده باشد. این بازیکن در طول این فصل با مصدومیت و شرایط نه چندان خوبش در زمین بازی دست و پنجه نرم کرده و از اکتبر 2022 موفق به گلزنی برای این تیم نشده بود.
او پس از پایان این بازی به DAZN گفت:

«مهم‌ترین نکته این بود که ما توانستیم برنده شویم. سه بازی بود که طعم پیروزی را تجربه نکرده بودیم و این برد برای ما اهمیت زیادی داشت. من می‌خواهم از تمامی بازیکنان تیم و همچنین سرمربی تشکر کنم. ما باید به همین روند ادامه بدهیم.»

پنالتی‌زن یوونتوس از ابتدای فصل دی ماریا بوده اما این بازیکن به ولاهوویچ اجازه داد که شب گذشته پشت ضربه پنالتی‌ای که به سود این تیم اعلام شده بود قرار بگیرد و آن را به گل تبدیل کند.
این مهاجم صرب در این باره اظهار داشت:

«برای مهاجم بسیار مهم است که بتواند گل بزند. مهاجمان برای گلزنی زندگی می‌کنند. من از دی ماریا به خاطر این که به من اجازه داد پشت آن ضربه پنالتی قرار بگیرم بسیار ممنونم. این موضوع واقعا کمک بزرگی برای من بود.»


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *