بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ماموریت دشوار رئال: الاهلی شش ماه است نباخته!

مصاف دشوار رئال مادرید با تیم قدرتمند الاهلی مصر نیمه نهایی جام باشگاه های جهان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۲
رئال مادرید

رئال مادرید امشب در مرحله نیمه نهایی جام جهانی باشگاه‌ها باید به مصاف الاهلی مصر برود تا تکلیف حریف الهلال در دیدار نهایی مشخص شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نظر نمی‌رسد که رئال مادرید امشب کار خیلی آسانی را در دیدار برابر الاهلی در پیش داشته باشد.

به گزارش پارس فوتبال، رئال مادرید امشب در مرحله نیمه نهایی جام جهانی باشگاه‌ها باید به مصاف الاهلی مصر برود تا تکلیف حریف الهلال در دیدار نهایی مشخص شود.

شاگردان کارلو آنچلوتی در حالی قدم به این بازی خواهند گذاشت که در آخرین دیدارشان در رقابت‌های لالیگا با یک گل برابر مایورکا شکست خوردند و این باخت باعث شد که فاصله آنها با بارسا در صدر جدول به هشت امتیاز برسد.

این در حالی است که حریف رئال مادرید حالا نزدیک به شش ماه است که شکستی را تجربه نکرده است. در واقع آخرین باخت الاهلی مربوط به 28 آگوست سال گذشته میلادی است که آنها در لیگ مصر با نتیجه 0-1 برابر طلائع الجیس بوده و این تیم از آن زمان تا به حال هرگز شکستی را در هیچ یک از رقابت‌ها تجربه نکرده است.

آنها در حال حاضر با 37 امتیاز از 15 بازی در صدر جدول رده‌بندی لیگ مصر قرار دارند و انتظار می‌رود که امسال هم جام قهرمانی این رقابت‌ها را به خانه ببرند.

پیروزی شب گذشته الهلال برابر فلامینگو که باعث تعجب بسیاری از فوتبال‌دوستان شد، نشان داد که هیچ تیمی در این رقابت‌ها از پیش برنده نیست و رئال مادرید هم باید برای صعود به دیدار فینال نهایت تلاشش را به کار بگیرد.

هرچند تجربه بازیکنان و سرمربی این تیم مطمئنا در این دیدار به کمک آنها خواهد آمد. گفته می‌شود که آنچلوتی قصد دارد لوکا مودریچ و تونی کروس را در بازی امشب در ترکیب اصلی تیمش قرار دهد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *