بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش کارلتو به تقابل رئال با الهلال در فینال باشگاه های جهان

کارلو آنچلوتی : باید به الهلال احترام زیادی بگذاریم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۸
کارلو آنچلوتی

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید، بعد از صعود تیمش به فینال جام باشگاه‌های جهان، الهلال عربستان، حریفش در دیدار نهایی، را تحسین کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید، بعد از صعود تیمش به فینال جام باشگاه‌ های جهان، الهلال عربستان، حریفش در دیدار نهایی، را تحسین کرد.

به گزارش پارس فوتبال، رئال مادرید در دیدار نیمه نهایی مقابل الاهلی مصر قرار گرفت و با گل‌های وینیسیوس، فده والورده، رودریگو و سرخیو آریباس، 4-1 به برتری رسید. ضمن اینکه لوکا مودریچ هم یک ضربه پنالتی را از دست داد. آنچلوتی در پایان بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

بازگشت بنزما و ادر میلیتائو

آن‌ها کاملا بهبود پیدا نکرده‌اند. شرایط کریم خوب است، اما در مورد میلیتائو تردیدهای بیشتری وجود دارد. آن‌ها روز جمعه تمرین می‌کنند و باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

عملکرد آریباس

این مسئله بسیار مهمی برای ماست. آکادمی جوانان باید جدی گرفته شوند، اما در رئال مادرید سطح بازیکنان بسیار بسیار بالاست و به همین دلیل به بازیکنان جوان به آسانی بازی نمی‌رسد. مربیان تیم جوانان فوق‌العاده کار می‌کنند و به زودی تعدادی از بازیکنان جوان در تیم اصلی خواهند بود. این تیم رئال، تیمی که قهرمان اروپا شده و این اهمیت زیادی دارد.

رضایت از وینیسیوس

او دوست دارد فوتبال بازی کند. او گل خوبی به ثمر رساند و همان وینیسیوسی بود که در بسیاری از بازی‌ها می‌بینیم. او بازیکن فوق‌العاده‌ای است و این را بار دیگر نشان داد.

شکست فلامینگو مقابل الهلال

انتظار نداشتم فلامینگو شکست بخورد، اما الهلال نشان داد که بازیکنان خوبی دارد و می‌دانند که چطور خوب فوتبال بازی کنند. باید به آن‌ها احترام زیادی گذاشت. جو ورزشگاه خیلی خوب بود، با داوری خوب. این دیدار طعم خوب یک جشن را برای ما داشت.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *