بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تیر ویدال به سنگ خورد ؛ برای کجا کری خواندی؟

نقش بر آب شدن رویای آرتورو ویدال برای شکست دادن رئال مادرید پس از حذف فلامینگو

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۲
آرتورو ویدال

با شکست فلامینگو برابر الهلال، رویای آرتورو ویدال برای رویارویی مقابل رئال در فینال جام باشگاه های جهان نابود شد و حالا همه به کری‌خوانی چند ماه پیش او اشاره می کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با شکست فلامینگو برابر الهلال، رویای آرتورو ویدال برای رویارویی مقابل رئال در فینال جام باشگاه های جهان نابود شد و حالا همه به کری‌خوانی چند ماه پیش او اشاره می کنند.

به گزارش پارس فوتبال، رئال مادرید در دوران فوتبالی آرتورو ویدال یکی از سرسخت‌ترین حریفانی بوده که او با آنها روبرو شده است. ویدال با تیم‌هایی که سابقه بازی در آنها را دارد شانزده بار مقابل رئال مادرید ایستاده و هشت بار شکست خورده و چهار بار به پیروزی رسیده است. مهمترین شکست های ویدال برابر رئال با پیراهن بایرن و در لیگ قهرمانان بوده است.

شاید به‌خاطر همین سابقه بود که ستاره شیلیایی فلامینگو بعد از اینکه با این تیم اتلتیکو پارانائنزه را شکست داد و قهرمان کوپا لیبرتادورس 2022 شد، فرصت را برای کری‌‌خوانی برای رئال مادرید مناسب دید و این تیم را به گرفتن انتقام در جام باشگاه‌های جهان تهدید کرد. البته به جز ویدال چند بازیکن دیگر فلامینگو که قبلا سابقه بازی در مقابل رئال را داشتند هم در این تهدیدها با او همصدا شدند.

ویدال در جشن قهرمانی فلامینگو میکروفن را گرفت و فریاد زد که رئال را له خواهیم کرد. او اطمینان داشت که به فینال جام باشگاه های جهان خواهند رسید ولی دیشب برابر الهلال عربستان متحمل شکستی غیرمنتظره شدند و از رسیدن به فینال بازماندند. ویدال که اخیرا به دلیل بی انضباطی در باشگاه جریمه شده، کار را از روی نیمکت شروع کرد و از دقیقه 81 وارد زمین شد و نتوانست مانع شکست تیمش شود. فلامینگو این بازی را 2-3 باخت تا ویدال حالا به سوژه خنده رئالی ها در شبکه های اجتماعی تبدیل شود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *