بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تکذیب شد: کورتوا تحت هیچ شرایطی به مراکش نمی‌رود

غیبت قطعی تیبو کورتوا در فینال جام باشگاه های جهان به دلیل آسیب دیدگی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۶
تیبو کورتوا

بر خلاف شایعات، علیرغم صعود رئال مادرید به فینال جام باشگاه‌های جهان، تیبو کورتوا به مراکش سفر نخواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بر خلاف شایعات، علیرغم صعود رئال مادرید به فینال جام باشگاه‌های جهان، تیبو کورتوا به مراکش سفر نخواهد کرد و آنچلوتی تیمش را تا پایان تورنمنت بدون او به میدان می‌فرستد.

به گزارش پارس فوتبال، رئال مادرید دیشب در مرحله نیمه‌نهایی جام باشگاه‌ های جهان در مراکش به مصاف الاهلی مصر رفت و این تیم را شکست داد.

تیبو کورتوا، دروازه‌بان بلژیکی رئال مادرید، به دلیل آسیب‌دیدگی عضله ران پا از فهرست بازیکنان رئال برای سفر به مراکش خط خورد، ولی برخی شایعات در اسپانیا حاکی از این بود که کورتوا به مراکش خواهد رفت تا تیمش را در فینال همراهی کند.

اما روزنامه مارکا اعلام کرد این شایعات تکذیب شده است و کورتوا در هر شرایطی در مادرید خواهد ماند تا آسیب‌دیدگی عضلانی‌اش به صورت کامل برطرف شود. رئال مادرید در نیمه دوم فوریه و ماه مارس بازی‌های متراکم و دشواری پیش‌رو دارد و آنچلوتی حاضر نیست ریسک کند و دروازه‌بان اصلی‌اش را از دست بدهد.

اگر همه‌چیز خوب پیش برود، اولین بازی کورتوا برای رئال روز 18 فوریه، یعنی 10 روز دیگر مقابل اوساسونا خواهد بود. لوس بلانکوس سه روز بعد از آن راهی آنفیلد می‌شود تا در لیگ قهرمانان با لیورپول دیدار کند. این یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل برای شاگردان آنچلوتی به حساب می‌آید و رئال امیدوار است سنگربان بلژیکی‌اش را در آن دیدار در اختیار داشته باشد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *