بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

منچستریونایتد ۲-۲ لیدز: شیاطین دیر بیدار شدند

توقف منچستریونایتد در اولدترافورد در دیداری معوقه برابر لیدز یونایتد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۶
توقف منچستریونایتد در اولدترافورد در دیداری معوقه برابر لیدز یونایتد

منچستریونایتد در دیداری خانگی مقابل لیدز یونایتد به تساوی ۲-۲ رضایت داد. این در حالی بود که شیاطین سرخ تا آستانه شکست پیش رفتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منچستریونایتد در دیداری خانگی مقابل لیدز یونایتد به تساوی ۲-۲ رضایت داد.

به گزارش پارس فوتبال، شاگردان اریک تن‌هاخ در این دیدار ابتدا با دو گل از حریف عقب افتادند اما در ادامه موفق شدند دو گل خورده را جبران کنند و از این دیدار خانگی به یک امتیاز برسند.

لیدز بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه اول به گل رسید. پرس خوب وستون مک‌کنی روی برونو فرناندز باعث شد تا بازیکنان لیدز پشت محوطه جریمه میزبان صاحب موقعیت شوند و ویلفرد نیونتو بعد از یک و دو با پاتریک بامفورد، با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه داوید دخیا فرستاد.

بعد از این گل باز هم این بازیکنان لیدز بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دقیقه 11، چیزی نمانده بود که روی یک ضربه کرنر، پاسکال استروئیک می‌توانست با ضربه سر کار را تمام کند اما داوید دخیا این بار با واکنش به موقع، دروازه تیمش را بسته نگه داشت.

در ادامه بازیکنان یونایتد پیش کشیدند و در دقیقه 18، روی پاس برونو فرناندز، این گارناچو بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او از کنار دروازه لیدز به بیرون رفت.

حملات دو تیم ادامه داشت و در دقیقه 27 بود که یونایتد صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد. گارناچو که روی پاس در عمق عالی لیساندرو مارتینز صاحب موقعیت شده بود، دروازه بان حریف را پشت سر گذاشت اما ضربه او را ماکسیمیلیان ووبر از دهانه دروازه برگشت داد.

فشار حملات یونایتد ادامه پیدا کرد و در دقیقه 31، روی یک رفت و برگشت، توپ پشت محوطه جریمه به مارسل سابیتزر رسید اما ضربه تماشایی او را ایلان مسلیه با واکنشی دیدنی به بیرون فرستاد.

در دقایق پایانی نیمه اول بازی متعادل دنبال شد و هر دو تیم حملاتی روی دروازه حریف داشتند اما توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و این نیمه با برتری 1-0 لیدز به پایان رسید.

توقف منچستریونایتد در اولدترافورد در دیداری معوقه برابر لیدز یونایتد

نیمه دوم را هم لیدز بهتر آغاز کرد و در دقیقه 48 به گل دوم رسید. باز هم پرس بازیکنان لیدز یونایتد در پشت محوطه جریمه یونایتد باعث شد تا تیم میهمان صاحب موقعیت شود و کریسنسیو سامرویل که روی پاس نیونتو صاحب موقعیت شده بود، از زاویه بسته ضربه ای زد که بعد از برخورد به رافائل واران وارد دروازه یونایتد شد.

بازیکنان یونایتد که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و توپ و میدان را در اختیار گرفتند تا اینکه در دقیقه 62 یکی از گل های خورده را جبران کردند. فاکوندو پلیستری که تنها سه دقیقه از حضورش در زمین سپری می‌شد، توپ را در سمت راست به دیوگو دالوت داد و ارسال بلند او را مارکوس رشفورد با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

تنها سه دقیقه بعد لیدز می‌توانست بار دیگر اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما شوت تماشایی برندان آرونسون روی یک ضربه آزاد، به تیر دروازه یونایتد برخورد کرد.

حملات یونایتد ادامه پیدا کرد و در دقیقه 70، منچستریونایتد به گل تساوی رسید. روی یک حرکت از سمت چپ بود که ضربه لوک شاو بعد از برخورد به بازیکن حریف به جیدون سانچو رسید و او هم با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

توقف منچستریونایتد در اولدترافورد در دیداری معوقه برابر لیدز یونایتد

در دقایق پایانی بازی هم این بازیکنان منچستریونایتد بودند که حملات خطرناک تری روی دروازه حریف داشتند و در دقیقه 77، چیزی نمانده بود که روی ارسال برونو فرناندز، رافائل واران با ضربه سر گل سوم یونایتد را به ثمر برساند اما باز هم مسلیه با واکنشی به موقع دروازه تیمش را نجات داد.

سه دقیقه بعد این برونو فرناندز بود که درون محوطه جریمه لیدز صاحب موقعیت شد اما ضربه او به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقایق پایانی این بازیکنان منچستریونایتد بودند که تلاش زیادی برای زدن گل برتری انجام دادند اما در نهایت نتوانستند به هدف شان برسند و بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *