بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شوخی بامزه نامزد فرانکی دی‌یونگ با منچستریونایتد + عکس

واکنش یکی کیمنی به شایعه حضور فرنکی دینگ در منچستریونایتد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۹
منچستریونایتد ؛ واکنش یکی کیمنی به شایعه حضور فرنکی دینگ در منچستریونایتد

یکی کیمنی، نامزد فرانکی دی‌یونگ، با انتشار تصویری در اینستاگرامش به شایعه پیوستن این بازیکن به منچستریونایتد طعنه زد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منچستریونایتد علاقه بسیاری به جذب دی‌یونگ داشت و تمام تلاشش را برای انتقال او به اولدترافورد در تابستان گذشته به کار گرفت، اما در نهایت موفق به انجام این کار نشد.
این بازیکن 25 ساله حاضر نشد از بارسلونا جدا شود و بارها به مدیران این باشگاه اعلام کرد که قصد دارد به حضورش در این تیم ادامه دهد و جایگاهش را در خط میانی بارسا پس بگیرد.

با این حال، همچنان شایعاتی درباره احتمال پیوستن این بازیکن به یونایتد در طول چند ماه اخیر به گوش می‌رسد و همین باعث شده که نامزد او پست کنایه‌آمیزی درباره علاقه شیاطین سرخ به جذب این بازیکن منتشر کند.

یکی از هواداران منچستریونایتد از او پرسید که «فرانکی چه زمانی به منچستر می‌آید؟» و کیمنی نیز با انتشار تصویری از برنامه دو بازی رفت و برگشت بارسا برابر یونایتد، تاریخ بازی برگشت را که قرار است در ورزشگاه اولدترافورد در شهر منچستر برگزار شود منتشر کرد.

منچستریونایتد ؛ واکنش یکی کیمنی به شایعه حضور فرنکی دینگ در منچستریونایتد
بازی رفت این دو تیم در لیگ اروپا در تاریخ 16 فوریه در نوکمپ و بازی برگشت این دو تیم در تاریخ 23 فوریه در اولدترافورد برگزار خواهد شد.
بارسلونا تابستان گذشته آماده بود که با جدایی دی‌یونگ موافقت کند، اما نمایش درخشان او در طول این فصل باعث شده که آن‌ها دیگر تمایلی به فروش این هافبک هلندی نداشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *