بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گل های شگفت انگیز از لواندوفسکی در بارسلونا 2022/2023 + فیلم

14 گل دیدنی از لواندوفسکی در بارسلونا 2022/2023

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۰:۴۲


14 گل دیدنی از لواندوفسکی در بارسلونا 2022/2023 را مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما 14 گل دیدنی به ثمر رسیده از سوی روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بارسلونا در فصل 2022/2023 را آماده کرده ایم.


وقتی که از روبرت لواندوفسکی در ژانویه پرسیده شد که آیا رکورد 30 گل در لالیگا در اولین فصلش در فوتبال اسپانیا را مناسب می داند، جواب داد:

” بد نخواهد بود.”

رکورد 30 گل برای هواداران بارسلونا یاداور عملکرد روماریو در فصل 94-1993 است. ستاره برزیلی در روز معارفه اش به هوادارا بارسلونا قول داد که 30 گل به ثمر برساند که در ان زمان آمار مرسومی نبود اما روماریو به قول خود وفا کرد و در آخرین هفته لالیگا و در بازی با سویا توانست گلزنی کند و به عدد 30 برسد.

سه تا از 30 گل روماریو با هت تریک مقابل رئال مادرید در ال کلاسیکو ثبت شد. شروع روماریو در بارسا خارق العاده بود هر چند که کمی بعد رونالدو نازاریو با ثبت 34 گل در اولین فصلش در نیوکمپ از او عبور کرد.

لواندوفسکی حالا آماده است تا کاری مشابه روماریو را تکرار کند. ستاره لهستانی در 16 بازی خود در لالیگا 14 گل زده است. لواندوفسکی در مقابل آلمریا، اوساسونا و اسپانیول در سه بازی متوالی گل نزد و بعد از ان با محرومیت مواجه شد تا این که در مقابل بتیس در ویامارین دوباره پایش به گلزنی باز شد.

لواندوفسکی در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا مقابل بتیس گلزنی کرد و مقابل رئال مادرید در فینال گل زد و روی دو گل دیگر نقش داشت. روبرت میانگین عالی 0.87 گل در هر بازی لالیگا را دارد و با روند کنونی می تواند به 30 گل برسد. حالا رویای روبرت این است که لالیگا را در رقابت با رئال مادرید کسب کند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *