بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهارت های ناب بهترین خرید بارسلونا ؛ موثرتر از لواندوفسکی و رافینیا + فیلم

مهارت های برتر آندریاس کریستنسن در بارسلونا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۲:۰۵


با اینکه بعد از انتقال تابستانی آندریاس کریستنسن به بارسا، کمتر کسی انتظار داشت او در این تیم بدرخشد اما آمار نیم‌فصل نشان می‌دهد این مدافع دانمارکی بهترین خرید تابستانی بارسلونا بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات تابستان گذشته فعالیتی پردامنه در بازار داشت و فهرست خرید این تیم حتی باشگاه‌های بزرگ اروپایی را شگفت‌زده کرده بود.

بارسایی‌ها با خرید رافینیا، ژول کنده، لواندوفسکی، فرانک کسیه، پابلو توره، هکتور بیرین، مارکوس آلونسو و آندریاس کریستنسن باعث شدند تیم‌شان در فصل جاری با سیمایی متفاوت وارد میدان شود.

اما از میان همه خریدهای بارسلونا اولویت اول یک اسم بود که همه مطمئن بودند خواهد درخشید: رابرت لواندوفسکی. اما در آن زمان کمتر کسی حدس می‌زد کریستنسن دانمارکی برای بارسا تا این حد بدرخشد و به یکی از بهترین خریدهای تابستانی تیم ژاوی تبدیل شود. او از چلسی به بارسا پیوست؛ ولی بسیاری از هواداران چلسی معتقد بودند رئال با خرید آنتونیو رودیگر بارسا را شکست داده و باشگاه‌شان از سر ناچاری کریستنسن را جذب کرده است.

اما ژاوی از همان روز اول به این مدافع دانمارکی باور داشت و تحسینش می‌کرد. تا جایی که او ژول کنده را از پست تخصصی‌اش به سمت راست برد و کریستنسن را در مرکز خط دفاعی به خدمت گرفت. قماری که گذشت زمان و آمارها نشان می‌دهد کاملا به نفع ژاوی پیش رفته است.

کریستنسن در این فصل لالیگا میانگین دقت پاس 94 درصد را ثبت کرده و این آمار نشان می‌دهد چرا ژاوی تا این حد به او علاقه‌مند است.

 


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *