بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیشنهاد تمدید قرارداد توهین‌آمیز رئال به آسنسیو

پیشنهاد عجیب رئال مادرید به مارکو آسنسیو برای تمدید قرارداد با دستمزد فعلی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۲
مارکو آسنسیو

ال‌چیرینگیتو به نقل از منابع نزدیک به مارکو آسنسیو ادعا کرد که رئال به او پیشنهاد تمدید قرارداد با دستمزد فعلی را ارائه کرده که در نوع خود عجیب است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ال‌چیرینگیتو به نقل از منابع نزدیک به مارکو آسنسیو ادعا کرد که رئال به او پیشنهاد تمدید قرارداد با دستمزد فعلی را ارائه کرده که در نوع خود عجیب است.

به گزارش پارس فوتبال، قرارداد مارکو آسنسیو با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید اما دو طرف هنوز برای امضای قرارداد جدید به توافق نرسیده‌اند.

در حالی که رئال مادرید تابستان گذشته قصد داشت در صورت دریافت پیشنهاد با فروش این بازیکن موافقت کند، حالا سیاست جدیدی را در پیش گرفته و پیشنهاد تمدید قراردادی را به صورت رسمی به او ارائه کرده است. این هافبک اسپانیایی پیش از این نیز اعلام کرده بود که دوست دارد به حضورش در سانتیاگو برنابئو ادامه دهد اما همه چیز تنها به خواست او بستگی ندارد و به همین دلیل ممکن است شرایط به شکل دیگری پیش برود.

10 روز پیش مارکا خبر داد که مدیران رئال پیشنهاد تمدید را به او ارائه کرده‌اند و حتی دستمزد او را در این قرارداد جدید نسبت به قرارداد فعلی افزایش داده‌اند.

در همین رابطه شب گذشته در برنامه ال‌چیرینگیتو و به نقل از منابع نزدیک به آسنسیو ادعا شد که پیشنهاد تمدید قرارداد رئال به این بازیکن با دستمزد فعلی است و رئال قصد ندارد پول بیشتری به او پرداخت کند. ستاره اهل مایورکا این رفتار رئال را نوعی توهین به خودش می داند و بسیار بعید است که این پیشنهاد را قبول کند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *