بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازگشت به مراکش ؛ رئال مادرید دوباره تاج گذاری می کند؟

رئال مادرید با کارلو آنچلوتی در اندیشه تکرار قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها در مراکش پس از 8 سال

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۲
رئال مادرید

طبق ادعای مارکا، رئال مادرید حتی اگر در مراکش قهرمان جام باشگاه‌های جهان نشود هم کارلو آنچلوتی تا پایان فصل در این تیم خواهد ماند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

طبق ادعای مارکا، رئال مادرید حتی اگر در مراکش قهرمان جام باشگاه‌های جهان نشود هم کارلو آنچلوتی تا پایان فصل در این تیم خواهد ماند.

به گزارش “ورزش سه”، شکست برابر مایورکا و افزایش فاصله با بارسا در صدر جدول به هشت امتیاز، باعث شد شرایط رئال در آستانه بازی نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان مقابل الاهلی در مراکش بحرانی شود. رئال تازه توانسته بود شرایط خود را بهبود ببخشد و از بحران پس از شکست برابر بارسا در سوپرجام فاصله بگیرد ولی حالا شرایط بازهم پرتنش است.

مارکا در این رابطه گزارش داد که هر اندازه در رسانه‌ها در مورد آینده آنچلوتی صحبت می‌شود، در درون باشگاه آرامش کاملا حکمفرماست و آینده مربی ایتالیایی در پایان فصل سنجیده خواهد شد.

کارلتو دیروز در نشست خبری خود اطمینان داد که تیم به روزهای اوجش برمی‌گردد و اینکه شکست برابر مایورکا روند رو به پیشرفت تیم را مختل نخواهد کرد. مارکا ادعا می‌کند که مدیران رئال آنچلوتی را حتی در صورت ناکامی در مراکش هم اخراج نخواهند کرد و به او تا پایان فصل فرصت خواهند داد. رئال همچنان در لالیگا، لیگ قهرمانان و کوپا دل ری شانس قهرمانی دارد و آنچلوتی فرصت سر و سامان دادن به شرایط رئال را خواهد داشت.

دسامبر 2014 رئال مادرید در مراکش با هدایت آنچلوتی توانست سن لورنزو را در فینال جام باشگاه های جهان شکست دهد و قهرمان شود. آن تیم روی دور پیروزی بود و شرایطش با رئال فعلی تفاوت زیادی داشت. سرخیو راموس بهترین بازیکن تورنمنت شد و از آن تیم لوکا مودریچ، کریم بنزما، ناچو و دنی کارواخال همچنان برای رئال بازی می‌کنند. رئال در اندیشه تکرار خاطره خوش هشت سال و دو ماه قبل است. کهکشانی‌ها اگر امشب الاهلی را شکست دهند، شنبه در فینال باید به مصاف الهلال بروند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *